Carmangeria Periș, inaugurată în cora Pantelimon ca prim pas al parteneriatului dintre cele două companii
cora România și Abatorul Periș au semnat un parteneriat prin care produsele procesatorului de carne de porc românesc vor putea fi găsite, începând cu această lună, în carmangeria “Periș” deschisă în hypermarketul cora Pantelimon din București.
Consumatorii vor avea la dispoziție o gamă variată de produse proaspete din carne de proc și mezeluri, livrate zilnic de Abatorul Periș situat la doar 54 de km de hypermarketul cora Pantelimon. „Produsele noastre sunt exclusiv din porc 100% românesc, adică porc născut, crescut și sacrificat în România. Pandemia ne-a determinat pe toți să ne interesăm mai mult de originea produselor pe care le consumăm, să cumpărăm mai mult produse românești. Avem parteneriate strategice cu fermieri români, astfel că am reușit să ne asigurăm necesarul de porci din România pentru produsele Periș. Acest nou parteneriat cu cora se înscrie în eforturile noastre de susținere a fermierilor și producătorilor români și de încurajare a consumului de produse românești.”, a spus Mihaela Bābeanu, Marketing Manager Abatorul Periș.
Inaugurat în iulie 2015 și beneficiind de investiții de peste 20 milioane de euro, Abatorul Periș este a doua cea mai mare și cea mai modernă unitate de procesare a cărnii de porc din România, cu o capacitate de abatorizare de peste 500.000 de capete porc pe an. Societatea Abatorul Periș S.A. beneficiază de certificare International Food Standard, are peste 600 angajați, operează un lanț propriu de 24 de magazine de desfacere în București și împrejurimi, susține în mod activ parteneriate cu ferme de porci din România și lucrează cu cele mai importante lanțuri comerciale din țară.
cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, brandul operează în prezent 10 hypermarketuri în București și în marile orașe, magazinele cora Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse. În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, este lansat serviciul de livrare la domiciliu, cora devenind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Începând cu 2020 serviciul coraExpress extinde accesul la cumpărături online, prin comenzi din aplicațiile Glovo, Foodpanda și Tazz, cu livrare în mai puțin de 60 de minute.