B&B Distribuție intră în retailul online cu un magazin de băuturi fine

În urma cererii crescute din ultimii ani pentru băuturi de calitate și diversificarea așteptărilor și obiceiurilor de consum ale clienților țintă, B&B Distribuție a lansat platforma online Frincks.ro pentru a putea fi mai aproape de consumatori, oferindu-le acces la băuturi fine, mărci exclusiviste și nu numai.  B&B Distribuție intră în retailul online cu un magazin de băuturi fine

Lansată în martie 2022 sub sloganul Drink Legendary, platforma reprezintă divizia de retail a companiei B&B, afacere de familie și companie românească ce activează pe piața de distribuție FMCG încă din 1992.

„Frincks.ro este mai mult decât o platformă de e-commerce pentru băuturi fine, reprezintă și întreaga noastră experiență și pasiune pentru ceea ce facem. Ne-am dorit să putem oferi celor pasionați acces la tot ce este mai bun pe piață și, în același timp, să aibă parte de o experiență plăcută în descoperirea ofertelor noastre. Tocmai de aceea, am lucrat cu cei mai buni specialiști din domeniu pentru ca Frincks.ro să fie user friendly și ușor accesibil de pe orice tip de device. Îi asigurăm pe toți cei care ne vor trece pragul online că vor avea parte de o experiență unică și că este locul ideal în care pot descoperi o varietate largă de produse pentru toate gusturile și momentele ce merită sărbătorite”, a declarat Bogdan Cord, Director General B&B Srl.

Noua platformă permite acces rapid la cele mai fine băuturi, oferte și pachete promoționale și posibilitatea primirii comenzii cu livrare prin curier sau ridicarea acesteia din depozitul aflat în Mogoșoaia.

B&B Distribution este o societate comercială al cărei obiect de activitate este comerțul cu ridicata de produse alimentare și băuturi. Evoluția economică pozitivă a societății a arătat o creșterea a cifrei de afaceri de-a lungul timpului. Piața țintă este reprezentată de județul Prahova, dezvoltarea parteneriatului pe termen îndelungat cu clienții existenți și atragerea de clienți noi, atât persoane fizice, cât și persoane juridice.
 

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Adina Craciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să utilizeze datele și tehnologiile...
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
În ultimii 25 de ani, piața de retail și FMCG a trecut printr-o transformare continuă, iar Mega Image a avut o contribuție semnificativă la...
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Piața de retail și FMCG online, într-un punct de tranziție
Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Piața de retail și FMCG online, într-un punct de tranziție
Deși ritmul de creștere al pieței de e-commerce din România a scăzut raportat la anii de pandemie, 2023 s-a încheiat cu un plus de 8–9% pe...