August intră în cursa pentru cele 87 de magazine Profi la care Mega Image trebuie să renunțe

Retailerul August, business deținut de foștii proprietari ai rețelei Pronto Express, a intrat în cursa pentru cele 87 de magazine Profi la care Mega Image s-a angajat să renunțe pentru a primi acordul Consiliului Concurenței pentru preluarea rețelei Profi. August operează în acest moment 11 magazine pe piața din București, cea mai recentă deschidere fiind la finalul lunii noiembrie, în zona Delea Veche. August magazin Burebista nr 2

„Ne dorim 100 de magazine, fără a avea un obiectiv defalcat și limitat la o anumită perioadă. Suntem o afacere de familie cu o echipă antreprenorială, dar suntem deschiși la orice oportunitate. Am ofertat pentru achiziția celor 87 magazine Profi ce trebuie vândute de Mega Image. Consiliul Concurentei a fost informat așa că teoretic se poate îndeplini obiectivul oricând, mai ales că avem și o finanțare condiționată de expansiune”, a declarat Gabriel Sandu, Director General August, pentru Progresiv.

Anul acesta retailerul a bifat o creștere de 19,2% vânzărilor like-for-like. „Vânzările sunt în continuă creștere, iar clienții noștri ne surprind cu dorința lor de a încerca la noi mereu produse noi. În plus, magazinul nou din zona Delea Veche marchează o etapă importantă în dezvoltarea companiei, aducând clienților o gamă extinsă de produse și experiențe noi. Cu o investiție de aproximativ 300.000 de euro, ne propunem să extindem sortimentația cu aceleași categorii de produse și să explorăm categorii inovatoare pentru noi. Practic, noua locație este mai mult decât un magazin, este un laborator pentru viitor,” a declarat reprezentantul August.
Magazinul a depășit pragul de 10.000 de lei în vânzări zilnice. „De obicei, atingem acest nivel după 90 de zile, dar acum l-am depășit chiar din start. Este un semnal clar că direcția noastră este cea potrivită”, a explicat Gabriel Sandu.

Strategia August pentru 2025 include atât creștere organică, prin loializarea celor peste 10.000 de clienți fideli, cât și extinderea accesului la noi comunități locale prin creșterea prezenței online unde avem 100.000 urmăritori, dar și prin noi deschideri de magazine pentru a putea monetiza mai bine notorietatea brandului August. „Suntem gata să formăm o echipă dedicată expansiunii și să transformăm fiecare lună într-o oportunitate de creștere,” a subliniat managerul.

August este o rețea de magazine fondată în anul 2021 de foștii proprietari ai rețelei Pronto Express. Retailerul deține 11 magazine pe piața din București și în anul financiar 2023 a raportat o cifră de afaceri de 34 de milioane de lei, cu aproape 9% peste nivelul din 2022, și un profit net de 240 de mii de lei. Magazinele au o suprafață de vânzare redusă, cu o sortimentație care se adresează cumpărătorului aflat în tranzit.

PENNY Ploiesti inaugurare Strada Strandului
PENNY își extinde prezența în județul Prahova și deschide un nou magazin în Ploiești
PENNY România continuă investițiile în expansiune și, la mai puțin de o săptămână de când discounterul a anunțat deschiderea a nouă...
Ce spune Ahold Delhaize despre achiziția Profi Rom Food. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Ce spune Ahold Delhaize despre achiziția Profi Rom Food
Ahold Delhaize a anunțat că autoritățile de reglementare din România au aprobat intenţia de achiziționare de la MidEuropa a pachetului de...
Rețeaua Profi continuă investițiile în expansiune
Consiliul Concurenței aprobă preluarea Profi de către Mega Image sub anumite condiții
Consiliul Concurenței a autorizat cu condiții tranzacția prin care Delhaize „The Lion” Nederland B.V. (Mega Image) preia Profi Rom Food S.R.L....
Aquatique își adjudecă, din nou, titlurile de ”Cea mai bună apă minerală plată pentru copii” și ”Cea mai bună apă minerală plată pentru sugari”. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Aquatique, desemnată din nou ”Cea mai bună apă minerală plată pentru copii” și ”Cea mai bună apă minerală plată pentru sugari”
Aquatique, brand aflat în portofoliul companiei Romaqua Group, a obținut, din nou, premiul pentru ”Cea mai bună apă minerală plată pentru...
Glovo analiza comenzi supermarket Romania
Glovo: România, locul al doilea la nivel mondial privind comenzile de la supermarket
România se clasează pe locul al doilea la nivel global în grupul Glovo, după Spania, în ceea ce privește numărul de comenzi de la supermarket,...
Carrefour încheie un parteneriat cu brandul premium de fructe și legume exotice SanLucar. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour încheie un parteneriat cu brandul premium de fructe și legume exotice SanLucar
Carrefour România anunță un nou parteneriat exclusiv cu brandul premium de fructe și legume exotice SanLucar prin care consumatorii vor avea...