Auchan, parteneriat cu Glovo pentru livrări la domiciliu în maximum 60 de minute

Începând din 17 februarie, peste 4.000 de produse din oferta celor 33 de hypermarketuri Auchan vor putea fi comandate online prin aplicația Glovo. Serviciul este disponibil în toate cele 18 orașe în care retailerul este prezent, livrările fiind efectuate în maximum 60 de minute de la plasarea comenzii. Auchan, parteneriat cu Glovo pentru livrări la domiciliu în maximum 60 de minute

În aplicația Glovo, utilizatorii vor regăsi peste 4.000 de produse din magazinele Auchan, din categorii precum fructe și legume, preparate de brutărie, mezeluri, lactate, produse din carne, dar și produse cosmetice, de înfrumusețare, pentru îngrijirea grădinii și curățenia casei, jucării sau electrocasnice. Cumpărăturile vor fi livrate de Glovo din cele 33 de hypermarketuri Auchan din Bacău, Baia Mare, Brașov, București, Cluj, Constanța, Craiova, Deva, Galați, Iași, Oradea, Pitești, Ploiești, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș și Timișoara.

„Ne bucură faptul că Auchan se alătură listei de parteneri Glovo și că vom putea livra produse din toate cele 33 de hypermarketuri. Ne vom continua planurile de extindere, atât la nivel de orașe, dar și la nivel de parteneri, astfel încât utilizatorii Glovo să regăsească toate produsele de care au nevoie în aplicație”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE.

 „Suntem încântați să extindem serviciile de livrare la domiciliu prin parteneriatul cu Glovo. Ne continuăm astfel misiunea de a ajunge rapid și bine în casele consumatorilor, oferindu-le acestora o gamă variată de articole esențiale, produse românești și o paletă cuprinzătoare de alimente pentru un stil de viață sănătos, la prețuri cu adevărat avantajoase”, a declarat Laurențiu Furtună, Director e-commerce și digital Auchan Retail România.

Potrivit celor două companii, nu există o valoare minimă a comenzii, iar costul livrării va porni de la 11,99 lei și poate ajunge până la 15,99 lei, în funcție de orașele în care serviciul este disponibil.

România, a doua piață pentru Glovo după Spania. Comenzile de la supermarket, creștere de 40%
România, a doua piață pentru Glovo după Spania. Comenzile de la supermarket, creștere de 40%
România se situează pe locul întâi în regiunea Europei de Sud-Est și pe doi la nivel mondial din cele 25 de țări în care operează Glovo,...
Glovo deschide primul Glovo Express din Constanța
Glovo deschide primul Glovo Express din Constanța
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, aniversează doi ani de la deschiderea primului centru Glovo...
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România extinde serviciile de vânzare online și de livrare a produselor în noi orașe din țară, în rețeaua de magazine Carrefour...
Cinci ani de Glovo în România: Quick commerce-ul a ajuns să reprezinte 30% din total business
Cinci ani de Glovo în România: Quick commerce-ul a ajuns să reprezinte 30% din total business
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a împlinit cinci ani de activitate pe piața locală. În acest...
Glovo extinde parteneriatul cu Profi și listează peste 200 de locații în platformă
Glovo extinde parteneriatul cu Profi și listează peste 200 de locații în platformă
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, dezvoltă parteneriatul început în luna mai a anului trecut cu...
Bilanț la un an de Glovo Express în România. 12 unități deschise, în cinci orașe
Bilanț la un an de Glovo Express în România. 12 unități deschise, în cinci orașe
La un an de la lansarea Glovo Express, Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători din lume pe zona de livrare din mai multe categorii, a...