Auchan: ”La sfârșitul acestui an vom face primul pas spre comerțul online”
După ce în prima parte a lui 2017 a intrat pe segmentul de proximitate, Auchan anunță că până la finalul anului va face și primul pas spre comerțul online.
”Auchan România va evolua către multiformat, iar în acest sens, suntem deschiși în continuare la oportunitățile care există sau vor exista pe piața din România. Hypermarketul este un format în care continuăm să credem și vom mai deschide magazine de acest tip acolo unde este posibil și piața ne va permite. În egală măsură, pentru a răspunde clientului unic, magazine de proximitate și ultraproximitate vor veni în completarea hypermarketurilor. Nu în ultimul rând, ne bucurăm să anunțăm că, la sfărșitul acestui an, vom face primul pas spre comerțul online”, au declarat pentru Progresiv reprezentanții Auchan.
În toamna anului trecut Auchan lansa în varianta beta MyAuchan.ro, serviciu care este accesibil doar în magazinul din Cotroceni (București) și care le permite cumpărătorilor să comande produse mai speciale, majoritatea de import, din categorii precum dulciuri, vinuri, cafea, condimente sau paste.
Auchan este unul dintre principalii jucători pe piața de retail locală. Francezii dețin 33 de hypermarketuri, cu o suprafață de vânzare care însumează 280.000 de metri pătrați și patru magazine de proximitate MyAuchan. Potrivit datelor financiare furnizate de companie, Auchan a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de 1,09 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de anul precedent.





