Auchan investește 2 mil. euro în extinderea hypermarketului din Oradea

Retailerul francez Auchan a investit 2 milioane de euro în extinderea, remodelarea și modernizarea suprafeței de vânzare pentru hypermarketul din Oradea. Investiția se adaugă celor 2 milioane de euro deja investiți în remodelarea magazinului din Real în Auchan, de acum 2 ani. Auchan investește 2 mil. euro în extinderea hypermarketului din Oradea

Astfel, suprafața hypermarketului a fost mărită cu 55%, ajungând la 9.600 de metri pătrați, față de 6.200 de metri pătrați anterior extinderii. În urma remodelării, și la gama de produse au fost adăugate peste 15.000 de articole noi, sortimentația ajungând la 55.000 de SKU-uri. 

Astfel au fost marite suprafețele pentru zona de sănătate (produse eco/bio, fără gluten, dietetice), zona produselor internaționale ( sortimentația cuprinde acum 700 de produse din care 270 maghiare) și categoria de produse de îngrijire personală (peste 2.200 de produse, inclusiv un concept make-up store). De asemenea, a fost creată o importantă zonă multimedia cu peste 2000 de produse în cadrul universului electronice şi electrocasnice – un spaţiu, modern şi inovator unde clienţii pot beneficia de ultimele noutăţi, dar și o zonă de articole vestimentare cu produse marcă proprie In Extenso.

Remodelarea magazinului a presupus și extinderea raioanelor de bricolaj, articole pentru sport și produse pentru diferite hobby-uri, sortimentația ajungând la peste 4.500 de produse.

Retailerul francez Auchan deține în România o rețea de 33 de hypermarketuri, cu o suprafață netă de vânzare de 276.500 metri pătrați. Anul trecut, Auchan România a înregistrat vânzări de 4,07 miliarde de lei, cu 32 de magazine operaționale.

Simply by Auchan, primul magazin francizat lansat de Auchan Retail Romania. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Auchan lansează Simply by Auchan, primul magazin în franciză
Auchan România continuă dezvoltarea rețelei multi-format și lansează programul de franciză, o nouă abordare a retailerului pe segmentul de...
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză" în 26 de hipermarketuri din țară
La o săptămână după ce a lansat în premieră pe piața locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a realizat o noua acțiune de...
Auchan aduce pe piața din România Auchan GO, primul magazin complet automatizat
Auchan aduce pe piața din România Auchan GO, primul magazin complet automatizat
Retailerul francez Auchan va lansa în luna aprilie primul magazin complet automatizat de pe piața din România sub brandul Auchan GO, au anunțat,...
 Auchan consolidează parteneriatele cu producătorii locali
Auchan consolidează parteneriatele cu producătorii locali
Sub eticheta “Cultivăm ce e mai bun!”, Auchan România a dezvoltat din 2019 până în prezent peste 80 de filiere de produse românești, în...
 Auchan continuă expansiunea pe segmentul de proximitate
Auchan continuă expansiunea pe segmentul de proximitate
Auchan a inaugurat un nou supermarket Auchan de mari dimensiuni, în incinta Moșnita City Mall din Moșnița Nouă, județul Timiș. Retailerul...
Cum arată cel mai nou supermarket Auchan de mari dimensiuni din București
Cum arată cel mai nou supermarket Auchan de mari dimensiuni din București
Auchan România continuă dezvoltarea pe segmentul de proximitate și a inaugurat cel de-al șaptelea supermarket din rețea. Amplasat la parterul...