Auchan investește 2 mil. euro în extinderea hypermarketului din Oradea
Retailerul francez Auchan a investit 2 milioane de euro în extinderea, remodelarea și modernizarea suprafeței de vânzare pentru hypermarketul din Oradea. Investiția se adaugă celor 2 milioane de euro deja investiți în remodelarea magazinului din Real în Auchan, de acum 2 ani.
Astfel, suprafața hypermarketului a fost mărită cu 55%, ajungând la 9.600 de metri pătrați, față de 6.200 de metri pătrați anterior extinderii. În urma remodelării, și la gama de produse au fost adăugate peste 15.000 de articole noi, sortimentația ajungând la 55.000 de SKU-uri.
Astfel au fost marite suprafețele pentru zona de sănătate (produse eco/bio, fără gluten, dietetice), zona produselor internaționale ( sortimentația cuprinde acum 700 de produse din care 270 maghiare) și categoria de produse de îngrijire personală (peste 2.200 de produse, inclusiv un concept make-up store). De asemenea, a fost creată o importantă zonă multimedia cu peste 2000 de produse în cadrul universului electronice şi electrocasnice – un spaţiu, modern şi inovator unde clienţii pot beneficia de ultimele noutăţi, dar și o zonă de articole vestimentare cu produse marcă proprie In Extenso.
Remodelarea magazinului a presupus și extinderea raioanelor de bricolaj, articole pentru sport și produse pentru diferite hobby-uri, sortimentația ajungând la peste 4.500 de produse.
Retailerul francez Auchan deține în România o rețea de 33 de hypermarketuri, cu o suprafață netă de vânzare de 276.500 metri pătrați. Anul trecut, Auchan România a înregistrat vânzări de 4,07 miliarde de lei, cu 32 de magazine operaționale.