Auchan face pasul în proximitate și lansează primul magazin MyAuchan [GALERIE FOTO]
La circa trei ani de la primul anunț privind intenția de a intra pe segmentul de supermarket, Auchan a inaugurat primul magazin My Auchan, în incinta stației Petrom Militari, de pe bulevardul Iuliu Maniu, din București.
![Auchan face pasul în proximitate și lansează primul magazin MyAuchan [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2017/05/auchan-final-400x250.jpg)
![Auchan face pasul în proximitate și lansează primul magazin MyAuchan [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2017/05/poza-05-400x250.jpg)
![Auchan face pasul în proximitate și lansează primul magazin MyAuchan [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2017/05/poza-04-400x250.jpg)
![Auchan face pasul în proximitate și lansează primul magazin MyAuchan [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2017/05/poza-03-400x250.jpg)
![Auchan face pasul în proximitate și lansează primul magazin MyAuchan [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2017/05/poza-02-400x250.jpg)
![Auchan face pasul în proximitate și lansează primul magazin MyAuchan [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2017/05/poza-01-400x250.jpg)
MyAuchan Militari este primul magazin de proximitate deschis în România de francezii de la Auchan. Are o suprafață de 230 metri pătrați și a fost amenajat după conceptul MyAuchan. Oferta din magazin include mai mult de 4.300 de produse, de la alimente proaspete precum fructe, legume, carne, produse de patiserie și brutărie preparate pe loc, până la articole nealimentare și hrană pentru animale. Magazinul are program non-stop și va fi aliniat pe o politică de prețuri mici, în acord cu strategia de discount generalizat a Auchan România.
"Suntem foarte mulțumiți să facem primul pas către multiformat și către realizarea ambiției noastre de a răspunde tuturor clienților, oriunde s-ar afla. Bravo echipelor Auchan și Petrom pentru curajul de a lansa acest parteneriat, pentru rezultatul celor câteva luni de construcție și calibrare a conceptului comercial, și în cele din urmă, pentru primul proiect de acest fel din România. Astfel, vom aduce diferența Auchan în stațiile Petrom, acestea devenind supermarketuri, în adevăratul sens al cuvântului, prin gamă, preț și experiență de cumpărare”, a declarat Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail Romania.
“Deschiderea acestui magazin reprezintă pentru noi materializarea unui concept care corespunde trendului în domeniu: vrem să transformăm oprirea la benzinărie într-o experiență plăcută și cât mai utilă, prin acoperirea unei plaje largi de servicii. Ne bucurăm că prin stațiile Petrom, împreună cu partenerul nostru Auchan, reușim să venim cu un nou răspuns către consumatorii care își doresc să poată rezolva lucrurile repede și ușor, la prețuri accesibile, dar care în același timp apreciază varietatea și calitatea ofertei”, a declarat Neil Anthony Morgan, membru al Directoratului OMV Petrom, responsabil pentru activitatea de Downstream Oil.
Cei doi parteneri, Auchan Retail și OMV Petrom au planuri ambițioase pentru extinderea acestui parteneriat. Până la sfârșitul anului, în cadrul acestei prime etape a parteneriatului, se urmărește deschiderea a 15 magazine MyAuchan în cadrul stațiilor Petrom din București și din țară. În cadrul parteneriatului, Auchan definește conceptul si gama de produse disponibile în magazine, în timp ce OMV Petrom pune la dispoziție spațiul și asigură operarea magazinului prin intermediul dealerilor. Zona de case de marcat va fi comună atât pentru achizițiile de carburanți si servicii cât și pentru magazinul MyAuchan.
Pe pieţele mai dezvoltate din Europa, Auchan operează deja de ani buni pe segmentul supermarketurilor şi al magazinelor de proximitate. Cele mai dezvoltate reţele de profil sunt Simply Market şi A2Pas, ambele lansate iniţial în Franţa. În acest moment, retailerul are în lucru lansarea brandului Auchan Supermarché în Franța, prin rebrandingul unor supermarketuri existente.
În România, rețeaua Auchan numără 33 de hypermarketuri, cu o suprafață de vânzare care însumează 280.000 de metri pătrați și un magazin de proximitate MyAuchan. Potrivit datelor financiare furnizate de companie, Auchan a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de 1,09 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de anul precedent.
OMV Petrom este cel mai mare grup petrolier integrat din Europa de Sud-Est. Pe piaţa distribuţiei de produse petroliere, OMV Petrom este prezent pe pieţele din România şi ţările învecinate prin intermediul a 783 benzinării, la sfârșitul lui 2016, sub două branduri, OMV și Petrom.



