Auchan extinde conceptul My Auchan în Ucraina

Grupul francez Auchan deschide luna aceasta, în Ucraina, primele magazine de proximitate sub brandul My Auchan, unde cumpărătorii pot beneficia și de opțiunea Click&Collect, scrie Open4business.com.ua. Auchan extinde conceptul My Auchan în Ucraina

“Auchan își continuă expansiunea pe piața din Ucraina prin crearea unei companii multi-format, responsabilă și inovatoare. În prezent, retailerul numără 22 de hypermarketuri și supermarketuri. Prin lansarea My Auchan vrem să fim mai aproape de consumatori”, a anunțat compania printr-un comunicat de presă.

Potrivit retailerului, magazinele care operează în prezent sub sigla Topmart vor fi închise temporar pentru reamenajare sub brandul My Auchan. Noile locații vor oferi clienților produse de patiserie și brutărie proprii și vor include și o cafenea.

“Pe lângă o gamă extinsă de produse, cumpărătorii vor mai putea beneficia de internet gratuit Wi-Fi și puncte de încărcare a telefoanelor și, de asemenea, de opțiunea Click&Collect. Astfel, clienții vor comanda online toată gama de produse non-alimentare prezente în hypermarketurile Auchan și le pot ridica dintr-un magazine de proximitate”, au mai punctat reprezentanții companiei.

În România, rețeaua Auchan numără în prezent 33 de hypermarketuri, 15 magazine de proximitate și 3 supermarketuri MyAuchan. Retailerul a reintrat pe profit anul trecut, raportând un profit de 74,99 de milioane de lei, în condițiile în care în 2016 pierderile înregistrate au fost de 23,9 milioane de lei, potrivit datelor publice.

Simply by Auchan, primul magazin francizat lansat de Auchan Retail Romania. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Auchan lansează Simply by Auchan, primul magazin în franciză
Auchan România continuă dezvoltarea rețelei multi-format și lansează programul de franciză, o nouă abordare a retailerului pe segmentul de...
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză" în 26 de hipermarketuri din țară
La o săptămână după ce a lansat în premieră pe piața locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a realizat o noua acțiune de...
Auchan lansează în România conceptul „căruciorului surpriză”
Auchan lansează în România conceptul „căruciorului surpriză”
Retailerul Auchan a lansat, în premieră, pe plan local, conceptul „căruciorului surprinză”. Sub titlul „Descoperă comoara din...
Auchan aduce pe piața din România Auchan GO, primul magazin complet automatizat
Auchan aduce pe piața din România Auchan GO, primul magazin complet automatizat
Retailerul francez Auchan va lansa în luna aprilie primul magazin complet automatizat de pe piața din România sub brandul Auchan GO, au anunțat,...
 Auchan România intră pe piața de energie
Auchan România intră pe piața de energie
Auchan România intră anul viitor pe piața de energie. După ce în luna februarie retailerul a înființat pe piața locală o nouă companie care...
 Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail a deschis primul său magazin pe formatul de discount,...