Auchan extinde conceptul My Auchan în Ucraina
Grupul francez Auchan deschide luna aceasta, în Ucraina, primele magazine de proximitate sub brandul My Auchan, unde cumpărătorii pot beneficia și de opțiunea Click&Collect, scrie Open4business.com.ua.
“Auchan își continuă expansiunea pe piața din Ucraina prin crearea unei companii multi-format, responsabilă și inovatoare. În prezent, retailerul numără 22 de hypermarketuri și supermarketuri. Prin lansarea My Auchan vrem să fim mai aproape de consumatori”, a anunțat compania printr-un comunicat de presă.
Potrivit retailerului, magazinele care operează în prezent sub sigla Topmart vor fi închise temporar pentru reamenajare sub brandul My Auchan. Noile locații vor oferi clienților produse de patiserie și brutărie proprii și vor include și o cafenea.
“Pe lângă o gamă extinsă de produse, cumpărătorii vor mai putea beneficia de internet gratuit Wi-Fi și puncte de încărcare a telefoanelor și, de asemenea, de opțiunea Click&Collect. Astfel, clienții vor comanda online toată gama de produse non-alimentare prezente în hypermarketurile Auchan și le pot ridica dintr-un magazine de proximitate”, au mai punctat reprezentanții companiei.
În România, rețeaua Auchan numără în prezent 33 de hypermarketuri, 15 magazine de proximitate și 3 supermarketuri MyAuchan. Retailerul a reintrat pe profit anul trecut, raportând un profit de 74,99 de milioane de lei, în condițiile în care în 2016 pierderile înregistrate au fost de 23,9 milioane de lei, potrivit datelor publice.