Auchan demarează un parteneriat cu aplicația Lola Market pentru livrări într-o oră, în București

Începând din 20 iunie, bucureștenii pot comanda online produse din magazinele Auchan prin platforma de livrări Lola Market. Oferta retailerului cuprinde, pentru început, peste 14.000 de produse alimentare și nealimentare, comenzile urmând a fi livrate în Capitală în maximum o oră de la plasarea comenzii în aplicația Lola Market sau în intervalul orar dorit de client, în aceeași zi, între orele 10-21. Auchan demarează un parteneriat cu aplicația Lola Market pentru livrări într-o oră, în București

Potrivit celor două companii, prețurile produselor listate în aplicație sunt cele din magazinele Auchan, iar comenzile nu necesită o valoare minimă. Taxa de livrare pornește de la 19,99 lei, produsele comandate fiind livrate prin flota proprie de livratori a platformei Lola Market.

Printre avantajele oferite clienților prin acest nou serviciu se numără și posibilitatea de a beneficia de cumpărături personalizate. Astfel, prin intermediul aplicației Lola Market, disponibilă pe smartphone, tabletă și web, care poate fi descărcată din Appstore si Google Play, clienții pot discuta în timp real cu persoana care realizează cumpărăturile în locul lor pentru a rezolva rapid orice modificare în coșul comandat.

Prin acest parteneriat, Auchan face încă un pas în direcția extinderii serviciilor de livrare la domiciliu, adăugând opțiunea de comandă cu livrare rapidă într-o oră prin aplicația Lola Market tuturor celorlalte modalități de livrare existente deja, realizate prin parteneriate cu companii de livrare naționale sau locale și cu Poșta Română, pentru comenzi livrate în aceeași zi sau în 24-48 de ore.

Bringo Mall, peste 6.400 de comenzi în șase luni de la lansare. Valoarea medie a unei comenzi este de 340 lei
Bringo Mall, peste 6.400 de comenzi în șase luni de la lansare. Valoarea medie a unei comenzi este de 340 lei
La șase luni de la lansare, Bringo anunță rezultatele serviciului Bringo Mall, dezvoltat sub conceptul „O comandă, mai multe magazine, o...
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză" în 26 de hipermarketuri din țară
La o săptămână după ce a lansat în premieră pe piața locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a realizat o noua acțiune de...
Auchan își consolidează prezența în online și se listează pe Bringo
Auchan își consolidează prezența în online și se listează pe Bringo
Bringo, prima platforma românească specializată în cumpărături online personalizate și livrare rapidă la domiciliu, și Auchan, unul dintre...
Mega Image extinde serviciul de livrare rapidă în cele mai mari orașe din țară
Mega Image extinde serviciul de livrare rapidă în cele mai mari orașe din țară
Mega Image își extinde propriul serviciu de livrare rapidă în două ore pentru cumpărăturile din supermarketul online prin aplicația de mobil...
Auchan, parteneriat cu foodpanda pentru livrări rapide
Auchan, parteneriat cu foodpanda pentru livrări rapide
Auchan Retail România anunță parteneriatul cu foodpanda, lider pe piața de food delivery din România, pentru comanda și livrarea rapidă a...
Auchan Retail România lansează Auchan Drive
Auchan Retail România lansează Auchan Drive
Retailerul francez Auchan lansează pe piața locală serviciul Drive. Serviciul este disponibil în toate hypermarketurile pe care francezii le...