Auchan are în plan noi formate în zona de super și hypermarket

Grupul francez Auchan intenționează să lanseze în martie 2019 o nouă formulă de hypermarket, având în plan să exporte formatul Auchan Minute din China în alte țări. Auchan are în plan noi formate în zona de super și hypermarket

Noua formulă de magazin a fost creată pentru a ajuta rețeaua să ,,supraviețuiască”, potrivit CEO-ului grupului, Wilhelm Hubner. Mai mult, formatul respectiv nu mai este definit în interiorul companiei ca hypermarket, din dorința lui Hubner de a afirma că Auchan vine cu ceva total nou în piață. Acest nou magazin va fi lansat atât în Franța, cât și în țările în care Auchan are deja o poziție solidă, scrie Retaildetail.eu.

Totodată, retailerul intenționează să extindă Auchan Minute și în alte state, după ce acest format de proximitate și-a consolidat poziția pe piața din China.

Pe de altă parte, ambiția lui Hubner este de a reduce numărul de mărci private comercializate în magazinele Auchan. În prezent, retailerul are 230 de mărci private, însă CEO-ului grupului dorește să le reducă drastic pe viitor, până la 15 astfel de produse.
Aceasta nu este singura noutate din partea francezilor. După ce au testat piața de produse naturale și bio prin conceptul Coeur de Nature, Auchan pregătește inaugurarea primului magazin Auchan Bio.

Auchan este unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, fiind prezent în 16 țări, inclusiv în România. La nivel de grup, Auchan a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 52,8 miliarde de euro, în ușoară creștere față de anul precedent.
 

Simply by Auchan, primul magazin francizat lansat de Auchan Retail Romania. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Auchan lansează Simply by Auchan, primul magazin în franciză
Auchan România continuă dezvoltarea rețelei multi-format și lansează programul de franciză, o nouă abordare a retailerului pe segmentul de...
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză" în 26 de hipermarketuri din țară
La o săptămână după ce a lansat în premieră pe piața locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a realizat o noua acțiune de...
Auchan lansează în România conceptul „căruciorului surpriză”
Auchan lansează în România conceptul „căruciorului surpriză”
Retailerul Auchan a lansat, în premieră, pe plan local, conceptul „căruciorului surprinză”. Sub titlul „Descoperă comoara din...
 Auchan consolidează parteneriatele cu producătorii locali
Auchan consolidează parteneriatele cu producătorii locali
Sub eticheta “Cultivăm ce e mai bun!”, Auchan România a dezvoltat din 2019 până în prezent peste 80 de filiere de produse românești, în...
 Auchan România intră pe piața de energie
Auchan România intră pe piața de energie
Auchan România intră anul viitor pe piața de energie. După ce în luna februarie retailerul a înființat pe piața locală o nouă companie care...
 Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România intră pe segmentul de discount. Cum arată primul magazin pe acest format
Auchan Retail România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail a deschis primul său magazin pe formatul de discount,...