Auchan are în plan noi formate în zona de super și hypermarket
Grupul francez Auchan intenționează să lanseze în martie 2019 o nouă formulă de hypermarket, având în plan să exporte formatul Auchan Minute din China în alte țări.
Noua formulă de magazin a fost creată pentru a ajuta rețeaua să ,,supraviețuiască”, potrivit CEO-ului grupului, Wilhelm Hubner. Mai mult, formatul respectiv nu mai este definit în interiorul companiei ca hypermarket, din dorința lui Hubner de a afirma că Auchan vine cu ceva total nou în piață. Acest nou magazin va fi lansat atât în Franța, cât și în țările în care Auchan are deja o poziție solidă, scrie Retaildetail.eu.
Totodată, retailerul intenționează să extindă Auchan Minute și în alte state, după ce acest format de proximitate și-a consolidat poziția pe piața din China.
Pe de altă parte, ambiția lui Hubner este de a reduce numărul de mărci private comercializate în magazinele Auchan. În prezent, retailerul are 230 de mărci private, însă CEO-ului grupului dorește să le reducă drastic pe viitor, până la 15 astfel de produse.
Aceasta nu este singura noutate din partea francezilor. După ce au testat piața de produse naturale și bio prin conceptul Coeur de Nature, Auchan pregătește inaugurarea primului magazin Auchan Bio.
Auchan este unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, fiind prezent în 16 țări, inclusiv în România. La nivel de grup, Auchan a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 52,8 miliarde de euro, în ușoară creștere față de anul precedent.