Auchan aduce în România rețeaua de drogherii LillaPois [GALERIE FOTO]
Auchan Retail România aduce pe piața locală brandul LillaPois, o rețea de magazine specializate în produse de machiaj, parfumerie, îngrijire personală și îngrijirea casei.
![Auchan aduce în România rețeaua de drogherii LillaPois [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/10/lillapois_1-400x250.jpg)
![Auchan aduce în România rețeaua de drogherii LillaPois [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/10/lillapois_6-400x250.jpg)
![Auchan aduce în România rețeaua de drogherii LillaPois [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/10/lillapois_5-400x250.jpg)
![Auchan aduce în România rețeaua de drogherii LillaPois [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/10/lillapois_4-400x250.jpg)
![Auchan aduce în România rețeaua de drogherii LillaPois [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/10/lillapois_3-400x250.jpg)
![Auchan aduce în România rețeaua de drogherii LillaPois [GALERIE FOTO]](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/10/lillapois_2_0-400x250.jpg)
Primul magazin a fost inaugurat în Galeria Comercială Auchan Crângași din București și are o suprafață de vânzare de 300 mp. Magazinul comercializează produse de machiaj, parfumerie, îngrijire personală și îngrijirea casei, produse destinate bebelușilor și copiilor. Sortimentația cuprinde branduri din România, Italia, Franța, Republica Moldova, Cehia, Polonia.
Operațiunile locale ale LillaPois vor fi conduse de Mihaela Ionescu, cea care în ultimii cinci ani a ocupat poziția de Store Manager în cadrul Auchan Vitan.
Rețeaua de magazine LillaPois a fost dezvoltată de Auchan în Italia, primul magazin fiind deschis în anul 2014, iar în prezent retailerul a ajuns la 60 de magazine. Conceptul a fost preluat, în 2016, în Rusia, unde rețeaua numără în prezent cinci magazine, localizate în Moscova.
În România, rețeaua Auchan numără în prezent 33 de hypermarketuri, 15 magazine de proximitate și 3 supermarketuri MyAuchan. Retailerul a reintrat pe profit anul trecut, raportând un profit de 74,99 de milioane de lei, în condițiile în care în 2016 pierderile înregistrate au fost de 23,9 milioane de lei, potrivit datelor publice.





