Annabella anunță lansarea unei campanii de susținere a producătorilor locali

Râureni împreună cu Annabella lansează proiectul „Născut și Crescut în România”, campanie prin care retailerul român își ia un angajament ferm în fața producătorilor locali. Annabella anunță lansarea unei campanii de susținere a producătorilor locali

Fructele și legumele produse de aceștia își fac loc în cele 80 de magazine Annabella din județele Vâlcea și Argeș. Totodată, și producția de pe cele 550 de hectare pe care le deține grupul va fi comercializată în cadrul acestei campanii.

„Am învățat cu toții că simplitatea, bunătatea și dărnicia trăiesc la țară, pe pământ românesc. Și trec prin mâinile gospodarilor harnici, care cultivă totul cu iubire. Aceia care se trezesc când încă-i noapte, și merg pe câmpuri, în livezi și în grădini, să se îngrijească de tot ce-i roditor. Printre cei care se mândresc și astăzi cu mâinile muncite, ne numărăm și noi, bucuroși că suntem un brand 100% românesc. Poate nu sunt cele mai mari sau cele mai arătoase, dar sunt cele mai sănătoase fructe și legume, culese din livezile proprii, dar și de la parteneri locali și naționali de încredere”, susțin reprezentanții retailerului român.

Campania „Născut și Crescut în România”, inițiativă creată de retailerul român, este disponibilă și în mediul online, nu doar în magazinele Annabella.

Grupul Annabella este unul integrat în amonte și aval, cu fermă agricolă, depozit de păstrare legume-fructe, fabrică de conserve, dar și 80 de unități comerciale.

Potrivit datelor financiare publicate de Ministerul Finanțelor, businessul Annabella a încheiat 2019 cu o cifră de afaceri de peste 317 milioane de lei, în creștere față de 2018. A doua jumătate a grupului, Râureni, a raportat pentru același interval afaceri de peste 95 de milioane de lei și un profit net de 12,4 milioane de lei.


 

Rețeaua Annabella pune pe listă investiții de peste 6 mil. euro pentru 2024
Rețeaua Annabella pune pe listă investiții de peste 6 mil. euro pentru 2024
Rețeaua Annabella, al doilea cel mai important jucător din piața locală de retail după cifra de afaceri, a bugetat investiții de peste 6...
Annabella investește 5 mil. euro în cel de-al doilea Retail Park
Annabella investește 5 mil. euro în cel de-al doilea Retail Park
Annabella, unul dintre cei mai importanți jucători locali din retailul alimentar din Romania, alocă 5 milioane de euro pentru lansarea unui nou...
Best Market iese de pe piața locală de retail. Annabella preia rețeaua de magazine și se extinde în Dâmbovița
Best Market iese de pe piața locală de retail. Annabella preia rețeaua de magazine și se extinde în Dâmbovița
Annabella, unul dintre cei mai importanți jucători din retailul alimentar din România, preia lanțul de 12 magazine Best Market din județul...
Annabella a inaugurat primul parc de retail dezvoltat de la zero
Annabella a inaugurat primul parc de retail dezvoltat de la zero
Annabella, unul dintre cei mai importanți jucători locali din retailul alimentar din România, se extinde la nivel regional și deschide nu doar...