Amazon vrea să ducă supermarketul viitorului și în Marea Britanie

La circa șase lui de la deschiderea primului magazin alimentar fizic, retailerul online Amazon vrea să ducă conceptul AmazonGo în Marea Britanie după ce a înregistrat cu succes brandul în această țară. Potrivit Bloomberg, Biroul de Proprietate Intelectuală din Marea Britanie a aprobat cererea companiei de înregistrare a sloganurilor ”No Lines. No Checkout. (No, Seriously.)” și ”No Queue. No Chekout. (No, Seriosly.)”. Amazon vrea să ducă supermarketul viitorului și în Marea Britanie

Înregistrarea mărcii comerciale s-a realizat în data de 11 mai, aceasta fiind publicată opt zile mai târziu. De asemenea, Amazon a mai înregistrat alte două sloganuri asemănătoare: ”Every queue is a defect” și ”Every line is a defect” (n.r. fiecare coadă este un defect). De altfel, acestea sunt sloganurile pe care retailerul le-a folosit atunci când a anunțat inaugurarea magazinului Amazon Go în decembrie anul trecut în Seattle, în apropiere de sediul central al Amazon.

Conceptul de magazin Amazon Go are ca inovație principală tehnologia  “Just walk out” care permite cumpărătorilor să pună produsele în plasă și, odată finalizate cumpărăturile, pur și simplu să iasă din magazin. Cumpărătorii pot cumpăra toate produsele pe care și le doresc prin utilizarea aplicației Amazon Go, prin care li se va retrage valoarea coșului de cumpărături.

Deși businessul de e-commerce al Amazon continuă să se bucure de o creștere susținută, compania încearcă de ceva vreme să găsească modalități pentru a mânca o felie și mai mare din ce înseamnă retail offline motiv pentru care a avut deja experimente în brick-and-mortar în piața din SUA. În 2015, Amazon a deschis prima librărie fizică din Seattle care, pe lângă vânzarea de cărți, încurajează clienții să se înregistreze pentru servicii ca Amazon Prime. Ulterior, Amazon a deschis librării și în Portland și San Diego.

În Marea Britanie, retailerul operează deja serviciile Amazon Fresh, Amazon Country și Amazon Prime.
 

Amazon va intra în Irlanda cu un magazin online propriu
Amazon va intra în Irlanda cu un magazin online propriu
Amazon a anunțat că intenționează să lanseze anul viitor un magazin online dedicat Irlandei – Amazon.ie – pentru o experiență de...
Amazon a câștigat anul trecut 581 euro pe secundă
Amazon a câștigat anul trecut 581 euro pe secundă
Gigantul online Amazon a câștigat anul trecut 581 de euro pe secundă, mai mult decât rivalii chinezi Alibaba și Pinduoduo împreună, arată...
Amazon încearcă să „resusciteze” brandul Amazon Fresh cu noi investiții
Amazon încearcă să „resusciteze” brandul Amazon Fresh cu noi investiții
Gigantul online Amazon intenționează să investească sume importante în divizia de magazine fizice, care operează sub brandul Amazon Fresh,...
Amazon oprește expansiunea conceptului Fresh în Marea Britanie
Amazon oprește expansiunea conceptului Fresh în Marea Britanie
Amazon a decis să oprească expansiunea rețelei de magazine Fresh în Marea Britanie, în contextul în care vânzările înregistrate de aceste...
Amazon ia în calcul livrarea de alimente pentru alte supermarketuri
Amazon ia în calcul livrarea de alimente pentru alte supermarketuri
Începând de anul viitor, gigantul Amazon plănuiește să livreze alimente pentru alte lanțuri de supermarketuri, atât în Europa continentală,...
Amazon vrea să deschidă sute de magazine „Go” în Europa
Amazon vrea să deschidă sute de magazine „Go” în Europa
Gigantul Amazon intenționează să deschidă în următorii trei ani sute de magazine în formatul “Go”, țările cele mai importante pentru...