Ahold Delhaize vrea să-și dubleze vânzările online până în 2021
Retailerul Ahold Delhaize a anunțat că și-a setat pentru următorii trei ani creșterea vânzărilor organice și majorarea cotei de piață în țările în care operează, dar și dublarea vânzărilor online. Astfel, ca parte a strategiei de creștere ”Leading Together” prezentată recent de companie, retailerul vrea ca până în 2021 să ajungă la vânzări de 7 miliarde de euro în online.
”Fuziunea și integrarea businessurilor Ahold și Delhaize au creat o platformă eficientă și puternică pentru creștere. Pentru a ne asigura că rămânem pe un trend ascendent, vom menține o abordare precaută a investițiilor și a alocării de capital, susținută de un program cumulativ de reducere a costurilor cu 1,8 miliarde de euro până în 2021 și de lichidități de 2 miliarde de euro anual în perioada 2019-2021”, a declarat Frans Muller, CEO-ul grupului.
Astfel, în următorii 3 ani, bugetul alocat investițiilor va fi de 3% din cifra de afaceri anuală. ”Angajamentul este să ne auto-finanțăm investițiile necesare creșterii, deoarece noul program de reducere a costurilor ne va permite să menținem o marjă stabilă în cadrul grupului. Această strategie ne va permite să investim în magazinele noastre și în strategia omnichannel”, a mai precizat executivul.
Pe lista scurtă a investițiilor programate pentru 2019 se numără repoziționarea magazinelor Stop&Shop din SUA, precum și extinderea rețelei de livrare și a punctelor click & collect.





