Ahold Delhaize introduce 500 de produse marcă privată în magazinele din Europa Centrală și de Sud-Est
Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, va introduce peste 500 de produse noi marcă privată în magazinele pe care le deține în Cehia (Albert), România (Mega Image), Grecia (Alfa Beta) și Serbia (Maxi). 
Retailerul intenționează să majoreze cota pe care o dețin brandurile proprii în total vânzări până la 45% în următorii trei ani.
Consumatorii vor putea alege dintr-o sortimentație extinsă pe segmentul produselor plant-based, beneficiind, în același timp, de inovații și ambalaje noi la nivelul tuturor gamelor de produse. Noile articole vor apărea sub umbrela brandurilor private label Nature’s Promise, Perla, Gustona și Delicata.
Ca parte a acestui proiect, o serie de produse vor trece printr-un proces de rebranding, beneficiind de același tip de ambalaj și etichetare, disponibilă în patru limbi.
”Chiar dacă vorbim de un proces cu multiple provocări, eforturile merită, iar consumatorii sunt receptivi. Vânzările au înregistrat o creștere de 20% comparativ cu anul trecut. Un exemplu elocvent în acest sens este reprezentat de categoria de lapte plant-based, care a crescut de trei ori față de anul anterior”, au punctat reprezentanții Ahold Delhaize.
Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, a finalizat achiziția retailerului român de produse alimentare Profi Rom Food SRL (Profi) de la MidEuropa pentru o sumă de aproximativ 1,3 miliarde euro Valoarea Întreprinderii. Achiziția dublează amprenta de retail a Ahold Delhaize în România, care operează în prezent aproape 1.000 de magazine sub brandul Mega Image și se așteaptă ca Profi să adauge 3 miliarde de euro în vânzări nete la rezultatele grupului în 2025.








