Proprietarul Mega Image revine pe trend ascendent la nivel european

Ahold Delhaize, proprietarul rețelei Mega Image, a încheiat al doilea trimestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 7,86 miliarde de euro la nivelul Europei, marcând o creștere de 4,5% față de aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea vine după un prim trimestru încheiat cu un minus de 3,1%. La rate de schimb constante, vânările nete au crescut cu 4,2%, susținute de un avans al vânzărilor comparabile de 1,8% în Benelux și de o revenire în regiunea Europei Centrale și de Sud-Est, este precizat în raportul financiar. Proprietarul Mega Image revine pe trend ascendent la nivel european

Pe piața din State Unite ale Americii retailerul a bifat un avans de 7,7% față de trimestrul al doilea al anului trecut, până la pragul de 13,57 de miliarde de euro.

”Sunt încântat să raportez că am avut un al doilea trimestru puternic. Rezultatele la nivel de grup confirmă puterea și amploarea portofoliului nostru de mărci. Pentru consumatori, dar și pentru businessuri, acestea sunt vremuri dificile. Războiul din Ucraina provoacă o criză energetică fără precedent, prețurile mărfurilor sunt ridicate, iar inflația a atins niveluri record. Bugetele consumatorilor sunt sub presiune, iar puterea de cumpărare a gospodăriilor este în scădere. În acest context, focusul nostru este să ne susținem clienții și să-i ajutăm să-și gestioneze eficient cheltuielile”, a declarat Frans Muller, Președinte și CEO Ahold Delhaize.

Vânzările Ahold Delhaize în online, pe minus în Europa

În ceea ce privește vânzările online la nivelul Europei, retailerul a înregistrat în trimestrul al doilea un declin de 2,3%, până la 1,03 miliarde de lei. În același timp, pe piața din Statele Unite ale Americii, Ahold Delhaize a reușit să-și majoreze businessul online, raportând vânzări de 994 de milioane de euro, în creștere cu 16,4% la rate de schimb constante.

Per total grup, Ahold Delhaize a raportat pentru trimestrul al doilea o cifră de afaceri de 21,44 de miliarde de euro, în creștere cu 6,4% la rate de schimb constante, în timp ce vânzările online au ajuns la 2,02 miliarde de euro, marcând un avans de 6,1% excluzând impactul cursului valutar.

În raportul financiar nu există mențiuni legate de piața din România. Mega Image este însă unul dintre businessurile importante ale grupului, operând peste 900 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Sibiu, Oradea, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Focșani şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. În anul financiar 2021, compania a raportat o cifră de afaceri de 7,46 de miliarde de lei, în creștere cu 3% față de anul precedent.


 

Delhaize investește 30 mil. euro într-o fabrică de îmbuteliere a vinului
Delhaize investește 30 mil. euro într-o fabrică de îmbuteliere a vinului
Retailerul Delhaize a inaugurat cea mai mare unitate de îmbuteliere a vinului din Benelux în urma unei investiții de 30 de milioane de euro,...
Proprietarul Mega Image începe anul 2022 pe minus în Europa
Proprietarul Mega Image începe anul 2022 pe minus în Europa
Ahold Delhaize, proprietarul rețelei Mega Image, a încheiat primul trimestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 7,57 miliarde de euro la...
Punctul de vedere al Mega Image vizavi de angajamentele asumate pentru preluarea Profi
Proprietarul Mega Image, vânzări în scădere la nivel regional în T3
Ahold Delhaize, proprietarul rețelei Mega Image, a încheiat cel de-al treilea trimestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 7,04 miliarde de...
Proprietarul Mega Image, rezultate în creștere pentru T2 la nivel regional
Proprietarul Mega Image, rezultate în creștere pentru T2 la nivel regional
Ahold Delhaize, proprietarul rețelei Mega Image, a încheiat cel de-al doilea trimestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 7,52 de miliarde de...