Profi introduce robotul Ana, un nou concept de comunicare al departamentului de HR
Profi, retailer deținut de fondul de investiții Mid Europa Partners, introduce robotul Ana, un nou concept de comunicare al Departamentului de Resurse Umane care vizează să îmbunătățească interacțiunea în cadrul companiei.
Robotu Ana va interacționa prin sms, voice call și video call cu toți cei aproape 25.000 de angajați ai Profi în toate etapele importante ale experienței lor în companie. Mai mult decât atât, rolul robotului Ana este de a înțelege și mai bine nevoile oamenilor din Profi, prin analiza și interpretarea feedbackurilor.
Ana este ambasadorul unui nou concept de comunicare al Departamentului de Resurse Umane Profi. Este un concept amplu, menit ca prin dialog eficient și binevoitor, dar și prin concursuri, campanii, evenimente, acțiuni dedicate angajaților Profi, să îmbunătățească interacțiunea în cadrul companiei.
“Ana este partenerul de HR care poate ajunge într-un mod eficient la fiecare dintre colegii noștri, chiar și din cele mai îndepărtate localități din țară!” afirmă Diana Stoica, directorul de HR al rețelei de magazine Profi. “Este o soluție modernă și inovatoare, dezvoltată împreună cu partenerii noștri de la Asgard Systems, care ne permite să interacționăm rapid cu fiecare coleg.”
Cu aproape 1500 de magazine în peste 640 de localități, Profi este cel mai mare angajator privat din România și totodată rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografică.