FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Penny, la al treilea magazin în Alexandria

Penny, la al treilea magazin în Alexandria

Discounterul Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, inaugurează cel de-al treilea magazin în orașul Alexandria, județul Teleorman. Acesta este al doilea magazin inaugurat de companie anul acesta și unitatea cu numărul 338 la nivel național.

Noul magazin Penny a fost deschis pe strada Dunării, nr. 275 și este cel de-al treilea magazin deschis de retailer în Alexandria, având o suprafață de vânzare de 858 de metri pătrați.

Magazinul are un design modern și reflectă evoluția strategică a retailerului Penny în România și pune accent pe crearea unei experiențe cât mai plăcute pentru clienți și pe dezvoltarea portofoliului de produse 3RO (produse cu ingredientul principal din România, procesate și ambalate în țară). Sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii conform preferințelor clienților români, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, magazinele Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.

600 de magazine Penny până în 2029

Cât despre planurile Penny pentru 2023 în acest context, expansiunea rămâne fără doar și poate o prioritate, ținta fiind atingerea pragului de 600 de magazine până în 2029. Anul trecut, retailerul a deschis 36 de locații, fiind primul an cu un ritm de expansiune atât de accelerat.

„2022 a fost un an special pentru noi și cu siguranță unul foarte bun. Am deschis 36 de magazine, am atras un număr mai mare de clienți, ceea ce a dus la un avans high double digit al businessului. Deși poate părea că mare parte din creștere a venit din expansiune, aproape jumătate dintre locațiile noi au fost inaugurate în decembrie, astfel că impactul va fi vizibil anul acesta. Creșterea vine majoritar din extinderea bazei de clienți, dar și din inflație”, explică Daniel Gross, CEO PENNY România.

Penny este conceptul de succes al grupului german Rewe și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 338 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.800 de angajați.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content