FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Penny extinde opțiunile de livrare la domiciliu printr-un nou parteneriat cu Tazz

Penny extinde opțiunile de livrare la domiciliu printr-un nou parteneriat cu Tazz

Penny România și Tazz au semnat un parteneriat menit să ofere mai multe opțiuni de cumpărături online clienților din România. Prin acest nou parteneriat, retailerul se alătură listei de magazine disponibile în aplicația Tazz și oferă astfel acces consumatorilor la o gamă largă de produse.

Acest parteneriat are ca obiectiv consolidarea prezenței Penny în segmentul de cumpărături online și îmbunătățirea experienței de cumpărături pentru clienți. Începând cu orașe precum Arad, Brașov, București, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Deva, Galați, Iași, Oradea, Sibiu și Timișoara clienții au acces la peste 70 de magazine Penny prin Tazz în prezent.

Până la finalul lunii aprilie, consumatorii vor putea comanda produsele lor favorite din 125 de magazine PENNY din țară din alte noi orașe adăugate pe listă: Alba Iulia, Bacău, Baia Mare, Botoșani, Brăila, Buzău, Focșani, Piatra Neamț, Pitești, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Satu Mare, Sfântu Gheorghe, Suceava, Târgoviște, Târgu Mureș și Vaslui.

„Vedem o creștere semnficativă a interesului pentru serviciile de livrare rapidă, un trend pe care 2023 l-a accentuat semnificativ în sectorul nostru de vânzări online. Colaborarea cu Tazz ne permite să ne extindem serviciile și să întâmpinăm nevoile clienților noștri prin oferirea unei experiențe de cumpărături convenabile și rapide. Este un efort comun de a aduce mai aproape de clienți produsele Penny, direct la domiciliul lor,” a declarat Dan Crișan, COO Penny| Rewe România.

Prin Tazz, clienții pot comanda de la alimente proaspete și băuturi până la patiserie și alte categorii, având ocazia să aleagă dintr-un sortiment larg, identic cu cel din magazinele fizice Penny. Cele mai populare produse includ fructe și legume proaspete, apă plată și carbogazoasă, precum și produse de patiserie. Mai mult, comanda medie este în valoare de 111 lei, iar numărul mediul de produse în coș este de 14 articole.

„În aplicația Tazz, valoarea produselor tranzacționate în segmentul de retail alimentar și non-alimentar a crescut cu 40% de la un an la altul. Acest lucru evidențiază nevoia consumatorilor de a avea acces la o gamă diversă de produse livrate rapid, iar prezența în aplicație a celor, în curând, 125 de magazine Penny disponibile în 29 de orașe din țară ne ajută să răspundem acestei nevoi tot mai prezente. Prin noul parteneriat, continuăm alături de Penny să oferim cea mai bună experiență pentru clienții noștri, cu livrarea produselor dintr-o gamă diversificată, direct la ușa lor”, a completat Alin Șerban, CEO Tazz.

Platforma locală de livrare rapidă Tazz are o ofertă ce cuprinde cele mai bune restaurante din țară, dar și o selecție extinsă de produse pentru cumpărături zilnice din categoriile alimentare și non-alimentare, de la farmacii, florării, articole sportive, cărți, produse de îngrijire personală și înfrumusețare și până la alte magazine diverse. Tazz este în acest moment cea mai descărcată aplicație din categoria „Food & Drink” în România, serviciile sale fiind disponibile atât prin aplicațiile de mobil Android și iOS, cât și online în cele 37 de orașe din țară în care activează în acest moment. 

Penny este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, retailerul are 377 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content