Pawel Musial, Profi: 2022, an record pentru expansiune si remodelări

Profi investește masiv în dezvoltarea companiei, lucru care presupune atât deschiderea de noi magazine, dar și remodelarea celor deja existente în rețea. Aducerea acestora la standardele noului format Profi se resimte atât din punctul de vedere al vânzărilor, cât și al numărului de clienți. De altfel, rezultatele înregistrate în acest an de retailer sunt mai bune decât în 2021 și în conformitate cu așteptările setate, investițiile în remodelarea locațiilor contribuind la acest bilanț.  Pawel Musial, Profi: 2022, an record pentru expansiune si remodelări

„Conceptul «Noul Profi» vine cu un design mai plăcut, ușor de recunoscut chiar și de la distanță, precum și cu adăugiri precum o zonă FiiGo și cu oferta Bistro de produse de patiserie proaspăt coapte, prăjituri și alte atracții, în zone convenience unde cumpărătorii își pot face cumpărăturile petrecând mai puțin timp în magazin. Noul model Profi vine cu alt mobilier și iluminare mai bună, oferind noi servicii precum mâncare caldă, hotdog, pizza și cafea, pentru a numi doar câteva dintre noutățile care, desigur, pentru a fi produse necesită și echipamente noi. Totodată, sortimentația magazinelor este permanent adaptată atât pentru  a acoperi zona de convenience, dar și în sortimentul uscat se aduc îmbunătățiri”, a declarat Pawel Musial, Director General Profi Rom Food, pentru revista Progresiv.

Numărul total de magazine noi și remodelate din acest an va fi cel mai mare de până acum, spune directorul general, și, implicit, bugetul alocat acestora depășește suma alocată investițiilor în 2021.

„Anul trecut, Profi a început remodelarea magazinelor existente astfel încât să ajungă la standardele noului concept, mai atractiv și mai bine adaptat nevoilor specifice ale oamenilor din cartierul lor. În consecință, remodelarea unui magazin costă aproape la fel de mult ca deschiderea unuia nou. Totodată, volumul investițiilor din acest an va fi mai mare decât în 2021. Reducem la jumătate numărul de magazine noi și, în schimb, plănuim să remodelăm până la 150 de magazine anul acesta, pentru a ridica rețeaua la așteptările actuale ale clienților”, spune Pawel Musial.

În acest moment sunt peste 250 de magazine în formatul „Noul Profi” la care se vor adăuga cele plănuite pentru acest an. Pe lângă remodelare, rețeaua Profi se va extinde în acest an și cu 150 de magazine noi.

„Numărul final va depinde însă de existența surselor de electricitate de mare putere necesare în locațiile vizate (știind că noile magazine necesită mai multă energie electrică decât cele vechi), precum și de cum va evolua procesul de autorizare și de alți factori. Remodelarea și modernizarea magazinelor nu se va termina niciodată, va fi un proces continuu pentru că preferințele clienților se schimbă permanent. După un timp, chiar și magazinele nou remodelate vor trebui actualizate corespunzător”, completează directorul general Profi Rom Food.

Din momentul în care un magazin din rețea este remodelat, impactul asupra vânzărilor este semnificativ. În primele zile după deschidere, magazinele înregistrează un salt mai mare în vânzări, apoi intră pe o traiectorie normală, cu o creștere de două cifre, atât a vânzărilor, cât și a numărului de clienți în comparație cu perioada anterioară remodelării. Iar în funcție de dimensiunea magazinului, finalizarea unei remodelări poate dura între trei și cinci săptămâni.

Faptul că operează cu patru formate, Super – magazinul mare, cu cea mai mare suprafață de vânzare și sortimentul cel mai larg; City – mica unitate urbană, de lângă casă; ProfiGo – magazinul convenience, mic, pentru cumpărături rapide, de necesitate; și Loco – magazinul din afara marilor aglomerări urbane, îi permite retalierului să extindă rețeaua pe tot teritoriul României fiind în acest moment cel mai prezent retailer din zonele rurale.

Cu circa 25.000 de angajați în peste 700 de localități, lucrând în mai bine de 1.500 de magazine dintre care 600 sunt administrate de antreprenori parteneri, Profi este cel mai mare angajator din retailul românesc și rețeaua românească cu cea mai mare acoperire geografică de la noi din țară.

 

 

 

 

Profi adaugă 12 locații noi rețelei naționale și bifează și 1.000 de magazine gestionate de Parteneri
Profi adaugă 12 locații noi rețelei naționale și bifează și 1.000 de magazine gestionate de Parteneri
Profi, retailerul cu cea mai mare acoperire geografică din România, continuă investițiile în expansiune și încheie luna noiembrie cu încă...
Rețeaua Profi, extinsă cu 13 magazine noi în luna septembrie
Rețeaua Profi, extinsă cu 13 magazine noi în luna septembrie
Profi își consolidează poziția pe piața locală de retail, în special în zonele rurale ale României, și a încheiat luna septembrie cu...
Profi continuă să-și consolideze poziția și ajunge la vânzări de 9,5 mld. lei în 2021
Profi continuă să-și consolideze poziția și ajunge la vânzări de 9,5 mld. lei în 2021
Profi, retailer deținut de fondul de investiții Mid Europa Partners, continuă să-și consolideze poziția în piața locală de retail,...
 Pawel Musial, Profi: ”Nu mai e suficient să fii un simplu jucător de proximitate”
Pawel Musial, Profi: ”Nu mai e suficient să fii un simplu jucător de proximitate”
După mai bine de șapte ani cu un ritm alert al extinderii, Profi își regândește strategia de business și mută focusul pe remodelarea...