FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Mega Image și eMAG renunță la parteneriat

Mega Image și eMAG renunță la parteneriat

Începând cu data de 30 iulie 2021, parteneriatul început acum opt ani între Mega Image și eMAG va înceta de comun acord. Companiile anunță că se vor concentra pe dezvoltarea proiectelor proprii în e-commerce, unele care au avut o accelerare puternică în ultimul an.

Pe parcusul ultimului an, Mega Image a investit puternic pentru a susține întreaga activitate din platforma proprie online ca parte a strategiei companiei de accelerare a dezvoltării pe partea de comerț online.

Mega Image este singurul supermarket care a dezvoltat platforma proprie online cu o integrare completă a serviciilor: de la depozit propriu dedicat exclusiv pregătirii și livrării comenzilor online, la platforma online mega-image.ro și Aplicația de mobil Mega Image, oferind astfel două opțiuni de livrare: rapidă, în maximum două ore, sau începând cu a doua zi.  

La rândul său, eMAG a investit pe parcursul acestui an în extinderea rețelei easybox la nivel național și a lansat Genius, serviciul premium cu livrare gratuită. De curând, compania a anunțat că poate face livrarea în aceeași zi pentru clienții din București. De asemenea, eMAG a investit în platforma tazz by eMAG, care oferă livrare rapidă pentru aproape orice produs de dimensiuni reduse.

„Concentrarea pe platforma proprie online a fost întotdeauna în centrul strategiei noastre pe termen lung. În ultimul an, am accelerat dezvoltarea noastră în zona de e-commerce, am investit într-un depozit propriu dedicat, am lansat aplicația de mobil cu serviciu de livrare rapidă în două ore și ne-am extins în orașele mari din țară. Suntem într-un moment în care platforma proprie este foarte bine construită și vom merge mai departe într-o nouă etapă de consolidare. Mulțumim întregii echipe eMAG pentru parteneriatul din toți acești ani, care ne-a adus rezultate de ambele părți și a crescut sănătos, până la maturitate. Pentru fiecare urmează etape separate importante pentru dezvoltarea mai departe, cu beneficii directe pentru clienți,” spune Mircea Moga, CEO Mega Image. 

„Într-o perioadă în care evoluția e-commerce înregistrează un ritm accelerat de creștere, fiecare dintre noi a identificat noi oportunități de dezvoltare. Astfel, eMAG va continua să susțină comerțul online pe plan local prin noi servicii care să îi ajute pe clienți să economisească timp și bani și pe antreprenori să își dezvolte businessul online. Dorim să le mulțumim și colegilor de la Mega Image pentru buna colaborare pe care am avut-o timp de aproape opt ani și să le urăm succes în proiectele viitoare”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 880 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Sibiu, Oradea, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Focșani şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al comerțului electronic din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. De 20 de ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.    

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content