Mega Image, investiții de două mil. euro în acțiuni de responsabilitate socială în 2020

Mega Image a investit peste două milioane de euro în proiecte sociale, caritabile, de educație, de mediu, culturale și de sănătate, potrivit raportului anual nefinanciar al companiei. Investiția a constat în contracte de sponsorizare, în bani și în produse. Mega Image, investiții de două mil. euro în acțiuni de responsabilitate socială în 2020

Cele mai importante realizări din 2020 ale retailerului se concentrează în jurul pilonilor cheie de sustenabilitate asupra cărora Mega Image acționează: angajații, conservarea resurselor, risipa alimentară, sănătatea și siguranța alimentară, sprijin în pandemia COVID-19 și responsabilitatea socială.

Din cei 12.060 de angajați, peste 68 sunt persoane cu dizabilități. De asemenea, Mega Image a investit în dezvoltarea echipei prin 59.479 ore de training pentru 6.200 de colegi, în timp ce programul intern 12 Fapte Bune a adunat în 2020 peste 920 de voluntari.

În ceea ce privește conservarea resurselor, 46% din consumul total de energie electrică este energie verde, iar emisiile de dioxid de carbon au fost reduse cu 18%, comparativ cu anul 2019. Mai mult, de-a lungul anului, au fost reciclate 13.353 de tone de ambalaje din carton și hârtie și deșeuri din plastic.

Peste 500 de tone de alimente donate

Mega Image face demersuri pentru a reduce risipa alimentară. Astfel, retailerul a oferit sponsorizări în produse din peste 275 de magazine, astfel că 524 de tone de alimente au ajuns la persoane din medii defavorizate, prin asociațiile partenere, dar și la animale fără stăpân, din centre speciale. Retailerul a asigurat zilnic mese calde celor aproximativ 100 de persoane fără posibilități materiale de la Cantina Socială Parohia Costeasca. În 2020, o nouă cantină socială din București a fost construită cu ajutorul Mega Image.

Mega Image a dezvoltat scheme proprii de audit prin care sunt verificați toți producătorii și furnizorii de produse marcă proprie, scheme ce conțin criterii de siguranță alimentară, dar și scheme de audit ce se referă la respectarea condițiilor de muncă. În urma procesului de auditare, doar produsele provenite de la producătorii care îndeplinesc toate criteriile impuse ajung pe raftul magazinelor.

În 2020, investiția totală în acțiunile sociale din campanie a fost de peste 340.000 euro. Tot în 2020 a fost lansată și platforma de sustenabilitate Un pas mai departe, care a devenit umbrela de comunicare pentru toate campaniile, acțiunile și inițiativele de sustenabilitate.

Parte a grupului Ahold Delhaize, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 906 magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Sibiu, Oradea, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Focșani şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești.

Proprietarul Mega Image cumpără rețeaua Profi
Proprietarul Mega Image cumpără rețeaua Profi
Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, anunță achiziția integrală a rețelei Profi Rom Food. Tranzacția se ridică la 1,3 miliarde de euro,...
Mega Image se listează pe Glovo și extinde serviciul de livrare rapidă a cumpărăturilor
Mega Image se listează pe Glovo și extinde serviciul de livrare rapidă a cumpărăturilor
Mega Image anunță parteneriatul cu Glovo pentru extinderea serviciului de livrare rapidă a cumpărăturilor online, care completează platforma...
Mega Image lansează o nouă marcă proprie
Mega Image lansează o nouă marcă proprie
Retailerul Mega Image lansează o nouă marcă proprie sub brandul MEGA, care cuprinde atât produse alimentare, cât și articole nealimentare,...
Mega Image trece de pragul de 900 de magazine la nivel național
Mega Image trece de pragul de 900 de magazine la nivel național
Mega Image mizează pe expansiunea rețelei de magazine care, în luna octombrie, a depășit pragul de 900 de magazine la nivel național. Astfel,...