Mega Image introduce sistemul Nutri-Score pe alimentele marcă proprie

Mega Image lansează sistemul Nutri-Score pentru produsele marcă proprie, un sistem independent de etichetare, care clasifică produsele alimentare pe baza informațiilor nutriționale. Dezvoltat la nivel internațional de oameni de știință renumiți în domeniul nutriției, sistemul este cunoscut în țări precum Franța, Belgia, Spania, Germania și Olanda, unde a fost deja adoptat. Mega Image introduce sistemul Nutri-Score pe alimentele marcă proprie

Sistemul Nutri-Score este deja calculat pentru aproximativ 1500 de produse marcă proprie Mega Image, atât locale (Gusturi Românești, Mega Apetit), cât și de import (Delhaize, 365 essential, Delicata). Astfel, clienții Mega Image pot căuta la raft produsele marcă proprie cu eticheta Nutri-Score pentru a alege dintr-o privire un produs alimentar pornind de la valoarea nutrițională. Eticheta Nutri-Score este deja inclusă pe ambalajele mărcilor proprii de import, iar pentru cele locale este poziționată la raft, lângă eticheta de preț.

Eticheta Nutri-Score prezintă prin 5 culori, de la verde la roșu, și 5 litere, de la A la E, valoarea nutritivă pentru 100 g sau 100 ml dintr-un produs, iar interpretarea valorilor este foarte simplă: produsele marcate cu culoarea verde (A, B) sunt produse importante în alimentație, care ar trebui consumate mai des. Produsele marcate cu galben (C) ar trebui consumate cu moderație, în timp ce produsele marcate cu portocaliu și roșu (D, E) trebuie consumate în cantitate mai mică, deoarece conțin o cantitate mai mare de grăsimi, zahăr și sare.

„Alimentele nu sunt împărțite doar în două categorii: sănătoase și nesănătoase. Este important să înțelegem că mâncarea este sănătoasă, cu condiția să știm care este porția corectă. Iar pentru asta avem nevoie de un instrument și Nutri-Score poate fi acesta. Este vorba de un sistem de etichetare pe baza unui semafor de culori care împarte alimentele în 5 grupe, de la A la E. Principiul este simplu, nu este vorba de produse permise și interzise, ci de un consum optim, adaptat fiecărei categorii: alimentele din grupa verde A și B pot fi consumate mai des sau în cantitate mai mare, în timp ce alimentele din grupa roșie D și E se consumă mai rar sau în cantitate mai mică.” explică Mihaela Bilic, medic nutriționist.

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 866 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Focșani şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Mega Image îşi propune să ofere consumatorilor, în fiecare zi, servicii de calitate şi o gamă de produse hrănitoare, sănătoase şi sigure, la preţuri accesibile. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.

 

Mega Image, investiții de peste 25 de milioane de euro în reamenajarea și modernizarea magazinelor și depozitelor
Mega Image, investiții de peste 25 de milioane de euro în reamenajarea și modernizarea magazinelor și depozitelor
Mega Image a demarat un amplu proces de reamenajare și modernizare a magazinelor și depozitelor care a atins deja o investiție de 25 de milioane...
Proprietarul Mega Image cumpără rețeaua Profi
Proprietarul Mega Image cumpără rețeaua Profi
Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, anunță achiziția integrală a rețelei Profi Rom Food. Tranzacția se ridică la 1,3 miliarde de euro,...
Mega Image se listează pe Glovo și extinde serviciul de livrare rapidă a cumpărăturilor
Mega Image se listează pe Glovo și extinde serviciul de livrare rapidă a cumpărăturilor
Mega Image anunță parteneriatul cu Glovo pentru extinderea serviciului de livrare rapidă a cumpărăturilor online, care completează platforma...
Mega Image lansează o nouă marcă proprie
Mega Image lansează o nouă marcă proprie
Retailerul Mega Image lansează o nouă marcă proprie sub brandul MEGA, care cuprinde atât produse alimentare, cât și articole nealimentare,...
Studiu: Românii aleg produsele alimentare în primul rând în funcție de preț
Studiu: Românii aleg produsele alimentare în primul rând în funcție de preț
Când vorbim despre principalele aspecte care îi determină pe consumatori să aleagă un produs de la raft, 39% dintre românii din mediul urban...
Auchan introduce eticheta Nutri-Score pe produsele românești marcă proprie
Auchan introduce eticheta Nutri-Score pe produsele românești marcă proprie
Retailerul francez Auchan introduce sistemul de etichetare Nutri-Score, iar în prezent, aproximativ 150 de articole din oferta Auchan conțin...