Roxana Tisăianu preia o poziție globală în cadrul Danone
Începând cu luna martie, Roxana Tisăianu, care a ocupat poziția de Director Comercial în Danone România, a fost promovată pe poziția Global Channel and Category Director în cadrul diviziei nutriție infantilă din compania Danone, cu centrul în Amsterdam. Coordonarea activităților comerciale pe plan local va fi realizată pe mai departe de Adrian Pascu, Director General Danone România, Bulgaria, Grecia.
“Profesional este o oportunitate extraordinară, o nouă experiență internațională cu schimbare de categorie de business. Sună foarte interesant atât din perspectiva poziției strategice, cât și a oportunităților de a cunoaște businessurile din toate țările Danone. În România am reușit să punem pe picioare noua strategie Danone și vedem deja roadele eforturilor din ultimii ani. Echipa este completă, puternică și pregătită să vină cu lucruri noi pe piață și am toată încrederea că vor duce povestea mai departe”, a declarat Roxana Tisăianu, în exclusivitate pentru Progresiv.
Cu o experienţă profesională de peste 15 ani, Roxana a început să lucreze pentru Danone în 2004. Ea ocupă poziția actuală de la finalul anului 2013 și a coordonat anterior departamentul de trade marketing în Danone România, precum și echipele de vânzări pe zona de proximitate și clienți majori, la nivel național. Roxana este unul dintre românii care au dobândit în ultimii ani experiență internațională în cadrul grupului Danone, pentru ca ulterior să revină în România pentru a o valorifica si a contribui la dezvoltarea pieței locale. Roxana Tisăianu este licenţiată a Facultății de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică din Academia de Studii Economice Bucureşti.
CITEȘTE ȘI:
- Pascu, Danone: „Premisele sunt mult mai bune decât în ultimii șapte ani”
- Investiție record pentru Danone în Europa
- Roxana Tisaianu, Danone: „Binele este inamicul extraordinarului”
“Este un motiv de mândrie pentru noi că România continuă să fie un exportator de talente manageriale la nivel internațional. După o astfel de experiență colegii revin adesea în țară, contribuind la dezvoltarea pieței locale. În plus, avem numeroși manageri români care au responsabilități regionale, profesioniști talentați cu rezultate excelente,” spune Adrian Pascu, director general Danone România, Bulgaria, Grecia. Pascu se numără de altfel printre românii care au activat pe plan internațional în cadrul grupului Danone, în poziția de Regional Sales Director Moscova, Rusia, între decembrie 2013 și august 2015.
Un alt exemplu este Laurențiu Tulvan, care a ocupat în ultimii ani poziția de Director Operațiuni Danone Europa de Sud Est, a preluat în 2015 funcția de Director Proiecte de Dezvoltare și Performanță pentru divizia Lactate din regiunea Danone America de Nord, care cuprinde Statele Unite ale Americii și Canada.
Danone România este lider de piață pe segmentul iaurturilor și a înregistrat în anul 2014 o cifră de afaceri de 102 milioane de euro, în scădere cu 5% față de anul precedent, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finanțe.