Profi anunță numirea lui Eric Tavoukdjian în funcția de Director Comercial
Cu o experiență de aproape trei decenii în industria de retail și FMCG, Eric Tavoukdjian s-a alăturat echipei Profi din luna mai a acestui an, consolidând echipa de management a retailerului. Jumătate din cariera lui Erin este legată de numele Tesco. Timp de nouă ani, acesta a lucrat în cadrul Tesco Marea Britanie, fiind în poziția de Senior Buying Manager șapte ani și cinci luni și, ulterior, Category Manager Global Business Units timp de doi ani și patru luni.
În 2011, Erin a intrat în echipa Tesco Ungaria unde a activat trei ani și zece luni. A fost întâi Trading Director, apoi Marketing Operations Director și Marketing Director pentru ultimul an și patru luni din mandatul său în Ungaria. Din Ungaria a făcut trecerea în echipa Tesco Cehia și, după alți aproape trei ani, s-a întors în Marea Britanie, dar de această dată în echipa Costa Coffee unde, pentru trei ani, a ocupat funcția de Commercial Markeging Director, iar mai apoi a fost numit director comercial în cadrul Dealz Mainland Europe, parte din Pepco Group Ltd, poziție din care a cooptat decis apoi să se alăture echipei Profi.
„În cele câteva luni de când m-am integrat aici, m-am convins că Profi are un potențial uriaș pe care îmi propun să îl fructific împreună cu noii mei colegi, în avantajul companiei, al furnizorilor ei și, nu în ultimul rând, în beneficiul clienților noștri”, a declarat Eric Tavoukdjian.
Absolvent al ISG Institut Supérieur de Gestion, Eric vine în echipa Profi cu o experiență foarte bogată dobândită lucrând în mai multe țări, în mari rețele de retail din Europa.
Cu 28.000 de angajați în 1.653 de magazine proprii și Partener prezente în 803 localități urbane și rurale, Profi este retailerul cu cea mai mare dezvoltare din punct de vedere geografic. Profi Super, Profi City, Profi GO și Profi Loco, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,4 milioane de clienți care își fac zilnic cumpărăturile în aceste magazine. Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din România. Cifra de afaceri a rețelei, de 11,6 miliarde lei, plasează compania pe locul trei în retailul românesc.