Profi anunță numirea lui Eric Tavoukdjian în funcția de Director Comercial

Cu o experiență de aproape trei decenii în industria de retail și FMCG, Eric Tavoukdjian s-a alăturat echipei Profi din luna mai a acestui an, consolidând echipa de management a retailerului. Jumătate din cariera lui Erin este legată de numele Tesco. Timp de nouă ani, acesta a lucrat în cadrul Tesco Marea Britanie, fiind în poziția de Senior Buying Manager șapte ani și cinci luni și, ulterior, Category Manager Global Business Units timp de doi ani și patru luni. Profi anunță numirea lui Eric Tavoukdjian în funcția de Director Comercial

În 2011, Erin a intrat în echipa Tesco Ungaria unde a activat trei ani și zece luni. A fost întâi Trading Director, apoi Marketing Operations Director și Marketing Director pentru ultimul an și patru luni din mandatul său în Ungaria. Din Ungaria a făcut trecerea în echipa Tesco Cehia și, după alți aproape trei ani, s-a întors în Marea Britanie, dar de această dată în echipa Costa Coffee unde, pentru trei ani, a ocupat funcția de Commercial Markeging Director, iar mai apoi a fost numit director comercial în cadrul Dealz Mainland Europe, parte din Pepco Group Ltd, poziție din care a cooptat decis apoi să se alăture echipei Profi.

„În cele câteva luni de când m-am integrat aici, m-am convins că Profi are un potențial uriaș pe care îmi propun să îl fructific împreună cu noii mei colegi, în avantajul companiei, al furnizorilor ei și, nu în ultimul rând, în beneficiul clienților noștri”, a declarat Eric Tavoukdjian.


Citește și Grigore Horoi, Grupul Agricola: În contextul dat, nu va mai fi fezabilă o creștere a businessului de peste 10%


Absolvent al ISG Institut Supérieur de Gestion, Eric vine în echipa Profi cu o experiență foarte bogată dobândită lucrând în mai multe țări, în mari rețele de retail din Europa.

Cu 28.000 de angajați în 1.653 de magazine proprii și Partener prezente în 803 localități urbane și rurale, Profi este retailerul cu cea mai mare dezvoltare din punct de vedere geografic. Profi Super, Profi City, Profi GO și Profi Loco, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,4 milioane de clienți care își fac zilnic cumpărăturile în aceste magazine. Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din România. Cifra de afaceri a rețelei, de 11,6 miliarde lei, plasează compania pe locul trei în retailul românesc.

Magazin Profi Super inaugurare
Profi continuă investițiile în mediul rural
Profi Rom Food, comerciant aflat pe locul trei în topul retailerilor din România, a inaugurat 14 locații noi în luna iunie, focusul fiind...
Gaetan Pacton, Profi: Continuăm să investim în expansiune și remodelări
Gaetan Pacton, Profi: Continuăm să investim în expansiune și remodelări
Deși se află în perioada de așteptare a deciziei Consiliului Concurenței privind preluarea de către grupul Ahold Delhaize, Profi continuă să...
Ritm de creștere înjumătățit pentru afacerile Profi în 2023
Ritm de creștere înjumătățit pentru afacerile Profi în 2023
Retailerul Profi a raportat o cifră de afaceri de 12,9 miliarde de lei pentru 2023, în creștere cu 11% față de anul precedent, potrivit...
Profi: Cele peste 500 de magazine în noul format atrag peste 40% din totalul clienților
Profi: Cele peste 500 de magazine în noul format atrag peste 40% din totalul clienților
Din totalul de 1.650 de locații Profi, peste 500 de magazine funcționeză în formatul nou, lansat în 2020. Acesta a fost declinat în toate cele...
Profi ajunge la 1.200 de magazine Partener
Profi ajunge la 1.200 de magazine Partener
Profi își extinde rețeaua de magazine Partener, ajungând în prezent la 1.200 de magazine operate de parteneri. Obiectivul retailerului este ca...
Profi a depășit numărul  de 1.100 de magazine Partener
Profi a depășit numărul de 1.100 de magazine Partener
Încă de acum trei ani, Profi, retailerul cu cea mai mare acoperire geografică din România, și-a îndreptat atenția către identificarea unui...