Philip Morris România are un nou director general
Un adevărat veteran în Philip Morris, cu 19 ani petrecuți în cadrul companiei și peste 16 ani de experiență în domeniul bunurilor de larg consum, acumulată în Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa, Steen Hjortholm revine în România la conducerea operațiunilor producătorului de tutun.
Hjortholm îl înlocuiește pe Sergey Slipchenko, care și-a încheiat mandatul de patru ani în calitate de Managing Director și își va continua activitatea în filiala Philip Morris din Rusia.
Hjortholm vine în România ca Managing Director de pe poziția de Director Commercial Capabilities Development în cadrul Philip Morris International, lucrând peste doi ani la sediul central al companiei, din Lausanne. Aici a făcut parte din echipa de management formată special pentru a dezvolta, coordona și implementa, la nivel global, abordarea comercială orientată către consumator a Philip Morris, abordare comercială care ghidează viitoarea strategie și execuție de Marketing și Vânzări a companiei.
„În lumea corporatistă, nu ți se oferă de multe ori ocazia de a te întoarce într-o țară, pe o poziție de conducere, după 16 ani”, a declarat Hjortholm. „De aceea, pentru mine, preluarea managementului operațiunilor Philip Morris din România, într-o piață dinamică și competitivă, este o oportunitate pe care m-am bucurat mult să o accept.”
În 1998, Hjortholm a venit pentru prima dată în România, în calitate de Director de Distribuție. Ulterior, a fost responsabil de construirea infrastructurii de logistică și distribuție, asigurând accesul la produse la nivel național, totul în cadrul unui amplu proiect de deschidere de piață și construcție de capacități de producție greenfield. Steen Hjortholm deține un MBA la Copenhagen Business School.
Philip Morris International Inc. (PMI) este unul dintre principalii jucători din piaţa de tutun la nivel mondial. În 2013, compania deţinea o cotă de 15,7% din piaţa internaţională de ţigarete în afara SUA sau 28,3%, excluzând China şi SUA.