O nouă structură de management pentru Lactalis
Lactalis are o nouă structură integrată de management la nivel național, bazată pe funcțiuni de business. Acest lucru nu înseamnă că cele trei companii deținute de grupul francez – Albalact, Covalact și Dorna - se unesc sau integrează partea de vânzări și marketing.
Astfel, Irina Măndoiu, care a ocupat funcția de Director General Adjunct, a fost numită Director Comercial al Lactalis România. În cadrul echipei de marketing, Cristina Miclea a preluat conducerea operațiunilor de marketing pentru toate companiile din grup.
”Toate companiile grupului vor fi conduse de o singură echipă de management. Eu voi prelua întreaga parte comercială, care înseamnă vânzări și marketing a tuturor companiilor. Acest lucru ne ajută să unim proceduri de lucru, să implementăm cele mai bune practici din fiecare companie să devină practici pentru România și să folosim expertiza profesională pe care o are fiecare manager care va fi pus în rol”, a explicat Irina Măndoiu, Director Comercial al Lactalis România.
Lactalis este liderul pieței de lactate, bifând de la intrarea pe piață trei achiziții: LaDorna în 2008, Albalact în 2015 și Covalact la finalul anului 2016.
Mai multe detalii despre această schimbare, dar și cum arată strategia de viitor pentru companie puteți citi în ediția de ianuarie a revistei Progresiv, într-un interviu pe larg cu Irina Măndoiu, Director Comercial al Lactalis România.





