Noul director de marketing al Bergenbier vine de la P&G
Gabriela Lupaș-Țicu este noul director de marketing al producătorului Bergenbier S.A. Ea are o experiență vastă de marketing în domeniul FMCG, lucrând în ultimii 16 ani pe poziții manageriale în cadrul companiilor Procter&Gamble, Gillette și Ferrero. În ultimii patru ani, managerul a ocupat funcția de Associate Marketing Director Fabric & Home Care, Baby Care, Feminine Care and Oral Care la P&G Balkans.
In 2014, Gabriela Lupaș-Țicu a obținut Premiul de Excelență IAA (International Advertising Association) pentru contribuția adusă de marketingul local în dezvoltarea pieței de publicitate din România.
Predecesorul său la Bergenbier este Mihai Bonca, acesta din urmă părăsind compania în primăvară pentru a prelua conducerea departamentului de marketing al retailerului eMAG.
Producătorul Bergenbier S.A., deținut de grupul MolsonCoors, este al treilea mare jucător pe piața berii din România, cu branduri precum Bergenbier, Staropramen, Beck’s, Stella Artois etc și vânzări anuale de peste 100 de milioane de euro.





