Nicoleta Eftimiu, noul Country Manager Coca-Cola România și Moldova

Începând cu luna ianuarie 2017, Coca-Cola își promovează Directorul de Marketing la conducerea operațiunilor din România și Moldova.Nicoleta Eftimiu, noul Country Manager Coca-Cola România și Moldova

Nicoleta Eftimiu devine, astfel, noul Franchise Country Manager, aceasta fiind cea mai înaltă poziție în structura organizatorică a companiei pentru țările din Europa de Sud-Est. În plus, este prima femeie desemnată să conducă operațiunile Coca-Cola din cele două regiuni.

„Mă aflu într-o continuă competiție cu mine însămi: nu m-am oprit niciodată la un singur lucru, îmi place să descopăr ce se află dincolo de <>, să experimentez. Aplic acest lucru atât în plan profesional, cât și personal. Și acesta este și crezul cu care pornesc în noua mea călătorie, mă văd ridicând ștacheta încontinuu, fie că este vorba de consolidarea și dezvoltarea echipei, fie că este vorba de inovație. Pe asta pariez în evoluția business-ului nostru”, spune Nicoleta Eftimiu.

Ea și-a început parcursul profesional în poziția de Account Director pentru brand-ul Coca-Cola, iar apoi s-a alăturat echipei Coca-Cola Hellenic Bottling Company România în poziția de Category Manager Stills and New Business. Această poziție i-a permis să acumuleze cunoștințe pe partea de distribuție și de comercializare directă.

Compania Coca-Cola este cel mai mare jucător global din industria băuturilor răcoritoare din lume, cu peste 500 de branduri în portofoliu, distribuite în peste 200 de ţări. Valoarea cumulată a brandurilor sale este estimată la 20 de miliarde de dolari. 

În România, sistemul Coca-Cola este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola Hellenic (CCH) România - compania care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

sticle de Coca-Cola, bauturi carbonatate, vanzari pe piata locala de coca-cola
Volumele Coca-Cola HBC România, pe plus după mai bine de un an de scăderi
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o creștere de aproximativ 5% (mid-single digits n.r.) a volumelor...
Coca Cola HBC Romania
Coca-Cola HBC România recuperează din scăderea volumelor în primul semestru
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de aproximativ 5% a volumelor comercializate în primul...
Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume, fiind ales de pe raft de către consumatori de aproape 8,3 miliarde de ori, arată studiul Brand...
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double digits) a volumelor...
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează pe plan local două variante noi de băuturi cu aromă de citrice: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de...
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC Italia a anunțat că va investi peste 42 de milioane de euro în fabrica Oricola din Abruzzo, scrie esmmagazine.com. Investiția va fi...