Metro România are un nou Director Operațional

De la începutul acestui an, Metro România are un nou Director Operațional și membru în Consiliul de Administrație. Jean Cautain preia portofoliul de la Valentin Păuna, cel care a ocupat această funcție în ultimii patru ani.  Metro România are un nou Director Operațional

Jean Cautain și-a început cariera în Metro Franța acum 22 ani, acumulând experiență locală ca manager de magazin sau manager regional de operațiuni și completând traiectoria profesională cu poziții de management operațional în Consiliul de Administrație Metro Bulgaria și Metro Turcia. De altfel, din luna octombrie 2020 până la începutul acestui an, Cautain a fost Directorul de Operațiuni și VP Sales în cadrul Metro Turcia.

„Jean Cautain a condus cu succes echipe diverse și este de principiul că, pe măsură ce dai mai mult, mai mult primești. Crezul său este simplu și eficient: totul este bazat pe relații inter-umane: focus pe oameni în primul rând. Îi urăm un start puternic în METRO România One Team și o traiectorie de succes împreună cu colegii dedicați și pasionați din România!”, declară reprezentanții Metro România.


Citește și Mediul de business, slalom printre creșteri alarmante de costuri și scenarii pesimiste


Pentru 2023, retailerul își va păstra direcția strategică de business, concentrându-și eforturile pe cei trei piloni de creștere: dezvoltarea francizei LaDoiPași, digitalizarea serviciilor, dar și atragere de new business, atât din HoReCa, cât și revânzători - prin optimizarea constantă a serviciului de livrare, disponibil pe tot teritoriul țării. Potrivit reprezentanților companiei, disponibilitatea mărfii la raft și prețurile competitive pot fi diferențiatori pe piața locală de retail, iar câștigători vor fi cei care vor reuși să gestioneze optim serviciile de aprovizionare, depozitare și livrare.

„În ceea ce privește businessul Metro, suntem consecvenți – înregistrăm creșteri anuale de peste 10%. Ne bazăm pe creștere și în 2023, deoarece observăm că afacerile clienților noștri cresc, cota noastră de piață pe distribuție se află pe trend ascendent, iar volumele de vânzări cresc, deopotrivă. Așadar, planurile noastre de business sunt optimiste”, declară Adrian Ariciu, CEO Metro România.
 

Adrian Ariciu pleacă de la conducerea Metro România pentru o nouă poziție în cadrul grupului
Adrian Ariciu pleacă de la conducerea Metro România pentru o nouă poziție în cadrul grupului
După aproape patru ani la conducerea Metro România, Adrian Ariciu a fost promovat Executive Vice President pentru Europa de Est în cadrul...
Metro România lansează platforma de comunicare
Metro România lansează platforma de comunicare "Vis de Antreprenor"
Metro România, liderul pieței locale de wholesale, lansează platforma de comunicare "Vis de Antreprenor", concepută să sprijine și să...
Adrian Ariciu, Metro: Ultimii trei ani, un antrenament extraordinar în ceea ce privește găsirea de soluții pentru orice fel de criză
Adrian Ariciu, Metro: Ultimii trei ani, un antrenament extraordinar în ceea ce privește găsirea de soluții pentru orice fel de criză
Ultimii aproape trei ani au fost un antrenament extraordinar pentru noi în ceea ce privește dezvoltarea rezilienței și a soluțiilor pentru orice...
Metro România are un nou Director de Marketing
Metro România are un nou Director de Marketing
Andreea Beekman a preluat funcția de Head of Marketing în cadrul Metro România începând cu luna august. Anterior, din 2018 până în 2020,...
Schimbări de management în retail & FMCG la început de an
Schimbări de management în retail & FMCG la început de an
2023 a început cu un val de numiri și plecări din companiile locale de retail & FMCG. Lactalis și Mondelēz au noi directori generali, Onur...
Adrian Ariciu, CEO METRO România: Disponibilitatea mărfii la raft și prețurile competitive pot fi diferențiatori în domeniul nostru
Adrian Ariciu, CEO METRO România: Disponibilitatea mărfii la raft și prețurile competitive pot fi diferențiatori în domeniul nostru
Comerțul de proximitate se va dezvolta și mai mult în contextul aglomerărilor urbane, motiv pentru care va fi în continuare nevoie de comerț...