Mega Image începe anul cu schimbări la nivel de management

Mega Image anunță începând cu luna ianuarie schimbări la nivel de management a structurii organizaționale, ca parte a planului strategic de dezvoltare pentru 2015. Astfel, o parte a membrilor echipei de conducere va prelua noi poziții sau va avea noi responsabilități, toate aceste schimbări având rolul de a asigura o mai bună activare a strategiei comerciale. Mega Image începe anul cu schimbări la nivel de management

„Parcursul de dezvoltare inițiat cu șase ani în urmă ne-a adus la performața actuală și ne-a transformat într-un retailer cu una dintre cele mai solide poziții de pe piață, în ceea ce privește vânzările, profitul și expansiunea. Acest nou an va fi un punct de reper pentru dezvoltarea Mega Image, iar prin noul plan pe care l-am realizat, intrăm într-un nou ciclu de dezvoltare”, afirmă Xavier Piesvaux, director Mega Image.

În cadrul noului plan de dezvoltare, departamentul comercial se va împărți în două entități: Mărci Naționale și Mărci Proprii. Noile poziții și responsabilități alocate membrilor din Comitetul Executiv sunt (foto de la stânga la dreapta):

  • Mircea Moga preia noua poziție de Director Comercial Mărci Naționale și va asigura implementarea noii strategii comerciale privind Mărcile Naționale și în plus față de aceste noi atribuții, va superviza activitatea de Logistică a companiei. Din 2008 până în prezent Mircea Moga a ocupat poziția de Director Operațional;
  • Cătălina Aldea preia noua poziție de Director Comercial Mărci Proprii și va conduce strategia privind Mărcile Proprii. În plus față de aceste atribuții, Cătălina va superviza activitatea departamentului de Siguranță Alimentară (Food Safety). Din 2011 până în prezent Cătălina Aldea a ocupat poziția de Director Comercial;
  • Mihai Spulber preia poziția de Director Operațional, din 2010 până în prezent ocupând  poziția de Director Financiar;
  • Lucian Vilău preia poziția de Director Financiar, din 2012 până în prezent ocupând poziția de Director Logistică;
  • Adrian Nicolaescu își păstrează poziția actuală de Director de Marketing, dar va avea responsabilități suplimentare privind coordonarea departamentului Merchandising și Pricing;
  • Ileana Alexandru își păstrează poziția actuală de Director de Resurse Umane.

Reţeaua locală a belgienilor numără în prezent 410 magazine, sub brandurile Mega Image, Shop&Go, AB Cool Food şi Mega Drive. Mega Image face parte din Delhaize Group, retailer internaţional înfiinţat în 1867 în Belgia ce operează în prezent pe trei continente.

Mega Image, investiții de peste 25 de milioane de euro în reamenajarea și modernizarea magazinelor și depozitelor
Mega Image, investiții de peste 25 de milioane de euro în reamenajarea și modernizarea magazinelor și depozitelor
Mega Image a demarat un amplu proces de reamenajare și modernizare a magazinelor și depozitelor care a atins deja o investiție de 25 de milioane...
Mircea Moga, CEO Mega Image România: În contextul actual trebuie să fii o mașină performantă de retail
Mircea Moga, CEO Mega Image România: În contextul actual trebuie să fii o mașină performantă de retail
2023 va rămâne în istoria retailului drept anul în care Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, a plătit 1,3 miliarde de euro pentru preluarea...
Proprietarul Mega Image cumpără rețeaua Profi
Proprietarul Mega Image cumpără rețeaua Profi
Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, anunță achiziția integrală a rețelei Profi Rom Food. Tranzacția se ridică la 1,3 miliarde de euro,...
Mega Image se listează pe Glovo și extinde serviciul de livrare rapidă a cumpărăturilor
Mega Image se listează pe Glovo și extinde serviciul de livrare rapidă a cumpărăturilor
Mega Image anunță parteneriatul cu Glovo pentru extinderea serviciului de livrare rapidă a cumpărăturilor online, care completează platforma...
Competiția Progresiv Awards 2023 și-a desemnat câștigătorii
Competiția Progresiv Awards 2023 și-a desemnat câștigătorii
Progresiv Awards, competiția care premiază companiile, proiectele și oamenii care aduc plusvaloare în piața locală de retail și FMCG, a...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...