Lidl România are un nou director de marketing

Claudia Ancuța a preluat începând cu luna aceasta conducerea departamentului de marketing al Lidl România. Managera îl înlocuiește în funcție pe Florin Drăghia. Din această poziție Claudia Ancuța este responsabilă de activitatea departamentului de marketing și face parte din echipa coordonată de Marco Giudici, Director Național de Achiziții al Lidl România și membru al Consiliului de Conducere. Lidl România are un nou director de marketing

Claudia Ancuța are o experienţă de peste 10 ani în retail şi industria FMCG. Anterior, aceasta a ocupat funcţia de Media Manager al Lidl România.  În plus, managera a acumulat experiență în companii importante din industrie precum Reckitt Benckiser, Heineken și Vel Pitar.

Lidl, parte a grupului Schwarz, este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa şi activează în peste 20 de ţări europene. În România, retailerul operează la nivel naţional o reţea de 192 de unităţi comerciale. În 2014, compania a raportat o cifră de afaceri de 3,35 miliarde de lei.

Sursa foto: linkedin.com. 

Lidl România, rată de profitabilitate de 4,7% în 2023, în scădere față de anul anterior
Lidl România, rată de profitabilitate de 4,7% în 2023, în scădere față de anul anterior
Companiile Lidl din România (Lidl Discount SRL, Lidl România SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare România Management SCS) au încheiat anul...
Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș, pe data de 15 aprilie. Acesta...
Schimbare la vârful departamentului de expansiune Lidl România
Schimbare la vârful departamentului de expansiune Lidl România
De la 1 mai 2024, Irina Mușan va prelua funcția de Director Național Servicii Centrale și Expansiune Lidl România și va face parte din...
Lidl lansează un magazin online de vinuri și pregătește deschiderea unui nou concept de retail
Lidl lansează un magazin online de vinuri și pregătește deschiderea unui nou concept de retail
Discounterul german Lidl a lansat pe piața din Spania un magazin online de vinuri și intenționează să lanseze un nou concept de retail, mai...
Lidl alocă peste 200 mil. euro pentru consolidarea businessului în Spania
Lidl alocă peste 200 mil. euro pentru consolidarea businessului în Spania
Lidl a anunțat că are în plan investiții de peste 200 de milioane euro pe piața din Spania. Bugetul vizează atât extinderea rețelei cu 20 de...
Lidl România are un nou Director Național de Achiziții și Marketing
Lidl România are un nou Director Național de Achiziții și Marketing
Georgiana Radu se întoarce în România de la Lidl Germania și va prelua funcția de Director Național de Achiziții și Marketing Lidl România....