Julien Zidaru, de la GfK la Exact Cercetare și Consultanță

Începând cu luna martie, Julien Zidaru s-a alăturat echipei Exact Cercetare și Consultanță, în calitate de Managing Partner. Alături de Lăcrămioara Loghin - Managing Director, el va coordona dezvoltarea diviziilor de cercetare cantitativă, calitativă și field ale companiei, atribuțiile sale vizând, de asemenea, zona de business development. Julien Zidaru, de la GfK la Exact Cercetare și Consultanță

“După ani buni de carieră în companii multinaționale, am simțit că trebuie să fac pasul către un proiect mai antreprenorial și, astfel, m-am alăturat echipei Exact Cercetare și Consultanță. Consider că este un moment bun de creștere în piață pentru o astfel de organizație și simt că suntem pregătiți pentru asta”, afirmă Julien Zidaru.

În ultimii 8 ani, Julien a făcut parte din conducerea GfK România, mai întâi ca Services Research Director (2008-2014), pentru ca, ulterior, să ocupe poziția de Business Development Director. Cu o experiență de peste 10 ani în research management, începutul carierei în acest domeniu a fost marcat în cadrul companiei MillwardBrown, unde el a ocupat poziția de Client Service & Marketing Director.
Celor 10 ani de experiență în management & marketing research, li se adaugă și alți 7 petrecuți anterior la Orange România, între 1998-2005, unde responsabilitățile sale au acoperit arii precum Client Service Management, Operations Management, Project Management etc.

Specializată în domeniul cercetării de piață, al sondajelor de opinie și al consultanței în marketing, Exact Cercetare și Consultanță oferă o gamă completă de metode, tehnici și instrumente de cercetare pentru studii cantitative și calitative.

Portret Maria Boldor, Partener si Managing Director Horvath Romania
Schimbare la conducerea Horváth România
Horváth România a numit-o pe Maria Boldor în funcția de Managing Director al echipei de la București, după 17 ani petrecuți în cadrul...
Julien Munch, Carrefour: Să transformi un business înseamnă să creezi viitorul
Julien Munch, Carrefour: Să transformi un business înseamnă să creezi viitorul
Pentru Carrefour România, anul 2023 a fost definit de două cuvinte – creștere și transformare –, o bornă importantă fiind achiziția cora....
 Roxana Tisăianu preia conducerea FrieslandCampina România
Roxana Tisăianu preia conducerea FrieslandCampina România
Roxana Tisăianu, manager cu peste 20 de ani de experiență în industria bunurilor de larg consum, a preluat conducerea FrieslandCampina România....
Narcis Horhoianu preia conducerea departamentului de e-commerce la Carrefour România
Narcis Horhoianu preia conducerea departamentului de e-commerce la Carrefour România
Narcis Horhoianu, Director de Marketing, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România, responsabil al departamentelor de Marketing, Customer...
Schimbări de management în retail & FMCG la început de an
Schimbări de management în retail & FMCG la început de an
2023 a început cu un val de numiri și plecări din companiile locale de retail & FMCG. Lactalis și Mondelēz au noi directori generali, Onur...
“Market trends and innovation in Market Research”, la ESOMAR România 2022
“Market trends and innovation in Market Research”, la ESOMAR România 2022
Conferința locală a industriei de cercetare de piață „Best of Esomar (BOE) Romania 2022” revine cu cea de-a 8-a ediție, sub tema...