Francisc Kiss preia conducerea Danone în Cehia și Slovacia
Francisc Kiss, fostul Country Manager al Nutricia România, a preluat conducerea businessului Danone în Cehia și Slovacia. Anterior, acesta a ocupat funcţia de Global Category and Channel Development Director, la sediul Danone din Amsterdam, Olanda.
Francisc Kiss are o experiență de peste 20 de ani în vânzări și marketing și a contribuit la lansarea unor branduri iconice ca Milka, Sensodyne și Aptamil.
În perioada 2015-2019 Francisc Kiss a condus operațiunile Nutricia România, companie în care a intrat în 2009, în funcția de Trade Marketing Manager, ocupând ulterior diferite poziţii, inclusiv cea de Sales Director. În calitate de Country Manager, a contribuit la construcția unei organizaţii de succes şi a unui model de afaceri durabil, reușind să obțină, în fiecare an, o rată de creștere de peste 10%.
Producătorul francez Danone culege primele roade ale planului său de redresare a creșterii 2023/2024, lansat în urmă cu mai puțin de un an. ”Munca nu s-a terminat, dar Danone a revenit în joc”, declara Antoine de Saint-Affrique, Directorul General al gigantului din industria lactatelor, la momentul publicării raportului financiar.
În 2022, Danone a înregistrat o creștere de 13,9% a cifrei de afaceri, până la 27,6 miliarde de euro. Din perspectivă like-for-like, avansul raportat a fost 7,8%, în contextul în care costurile de producție s-au majorat cu 8,7%. Cu toate acestea, volumele au fost afectate doar marginal, bifând la nivel de total grup un declin de 0,8% pe parcursul anului trecut. Regiunea Europei, din care face parte și România, a înregistrat anul trecut o creștere de 5,2% în termeni organici, fiind zona cu cel mai redus ritm de creștere pentru gigantul francez.





