Fost manager Unilever, numit Director Corporate Affairs la Philip Morris
Philip Morris România a numit-o pe Alexandra Olaru în funcția de Director Corporate Affairs în locul Soranei Mantho, care a plecat din companie pentru o carieră de consultant independent. Din această poziție, Alexandra Olaru va conduce departamentul care dezvoltă și implementează strategia de comunicare și de corporate affairs.
Înainte de a se alătura Philip Morris, managera a lucrat pentru doi mari jucători din industria FMCG, Nestlé România și Unilever South Central Europe, dar și pentru MCDonald's România, companii pentru care a dezvoltat strategia de comunicare internă și externă și a coordonat toate activitățile de Public Affairs.
Cu o experiență de 18 ani în comunicare, Alexandra a fost Președintele International Advertising Association (IAA) între 2011 și 2013 și membru în conducerea Consiliului Român de Publicitate, International Advertising Association și Romalimenta. Noul Director Corporate Affairs al Philip Morris în România a absolvit în 1996 facultatea de Relații Economice Internaționale din cadrul Academiei de Studii Economice.
Grupul american Philip Morris, lider mondial în fabricarea de produse de tutun, și-a lansat activitatea pe piața locală în anul 1993 și în anul 1998 a început producția de țigarete, în urma unei investiții de circa 100 de milioane de dolari într-o fabrică în Otopeni, județul Iflov. Producătorul are în portofoliu mărci precum Marlboro, Parliament, Virginia Slims și L&M. Philip Morris International este prezent în România prin companiile Philip Morris Trading (platforma de distribuție) și Philip Morris România (fabrica de țigarete). Anul trecut, compania a înregistrat prin cele două entități o cifră de afaceri cumulată de 2,29 miliarde de lei și un profit net de 16 milioane de lei, potrivit datelor publicate de companie la Ministerul de Finanțe.