Constantin Bratu, de la BAT la Coca-Cola România

Începând cu luna iunie 2017, Constantin Bratu se alătură echipei Coca-Cola România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, preluând conducerea Departamentului de Comunicare Coca-Cola, din poziția de Public Affairs & Communication Manager pentru România și Moldova. Constantin Bratu, de la BAT la Coca-Cola România

Din această funcție, Constantin Bratu va fi responsabil de dezvoltarea activităților de comunicare și public affairs derulate de Coca-Cola România - relația cu mass-media și autoritățile publice, proiectele de promovare a companiei și a mărcilor deținute de aceasta și proiectele de CSR, contribuind prin experiența sa la strategia de creștere a companiei.

„Venirea lui Constantin Bratu în echipa Coca-Cola România și Moldova ne consolidează eforturile de a comunica transparent și eficient cu toți cei interesați de operațiunile și rezultatele companiei. Un profesionist cu experiența sa este un atu important pentru echipa noastră”, a declarat Nicoleta Eftimiu, Franchise Country Manager Coca-Cola România și Moldova.

„Sunt bucuros să mă alătur companiei Coca-Cola și unei echipe care a obținut rezultate remarcabile, prin inovație și pasiune pentru excelență, în cei 25 de ani de prezență în România. Am convingerea că, împreună, vom dezvolta proiecte cu un impact semnificativ pentru comunitatea locală și vom continua să construim o imagine relevantă a mărcilor noastre”, a spus Constantin Bratu, Public Affairs & Communication Manager pentru România și Moldova.

Cu o experiență vastă în diverse domenii de business, Constantin Bratu a ocupat anterior funcția de Head of Corporate Affairs la British American Tobacco, precum și Director General al Asociației Berarii României, unde a reprezentat interesele membrilor asociației în relația cu autoritățile centrale, a coordonat campanii naționale de comunicare pentru categoria bere și a dezvoltat campanii de CSR, una dintre acestea fiind nominalizată ca Best Practice în cadrul Forumului European privind sănătatea și consumul de alcool.

Noul Director de Comunicare și Public Affairs deține un Executive MBA la ASEBUSS Kennesaw University și un master în Comunicare și Resurse Umane la Școala Națională de Științe Politice și Administrative.
Anterior, funcția de Public Affairs & Communication Manager pentru România și Moldova a fost ocupată de Miruna Smeureanu, care a preluat, în luna martie a acestui an, coordonarea departamentului de marketing pentru operațiunile Coca-Cola România și Moldova.

Coca Cola HBC Romania
Coca-Cola HBC România recuperează din scăderea volumelor în primul semestru
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de aproximativ 5% a volumelor comercializate în primul...
Constantin Bratu
Un nou Director General pentru Asociația Berarii României
Asociația Berarii României anunță numirea, începând cu 1 august, a lui Constantin Bratu în poziția de Director General al organizației,...
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double digits) a volumelor...
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează pe plan local două variante noi de băuturi cu aromă de citrice: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de...
Schimbări în conducerea operațiunilor Coca-Cola România
Schimbări în conducerea operațiunilor Coca-Cola România
Coca-Cola România anunță schimbări în conducerea operațiunilor din țară, desemnând un nou Country Manager. Compania va fi coordonată de...
Contribuția socio-economică a Sistemului Coca-Cola în România, creștere cu peste 20% în 2021
Contribuția socio-economică a Sistemului Coca-Cola în România, creștere cu peste 20% în 2021
Activitatea Sistemului Coca-Cola – compus din companiile Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România – a generat o valoare adăugată în...