Cine sunt finaliștii Progresiv Awards 2018

Progresiv Awards, competiția adevăratelor valori din piața FMCG românească, anunță finaliștii ediției din 2018, la cele 10 categorii de premii. Aceștia au fost selectați de către Consiliul de Specialiști Progresiv Awards 2018, dintr-un total de 312 nominalizări și auto-nominalizări strânse din piață timp de o lună, începând cu data de 8 ianuarie 2018. Cine sunt finaliștii Progresiv Awards 2018

Best International Retailer

• Auchan România
• Carrefour România
• Kaufland România
• Mega Image
• Profi Rom Food

Best FMCG Supplier

• Coca-Cola HBC România
• Cris-Tim
• Farmec
• Unilever South Central Europe
• Ursus Breweries

Best Local Retailer

• Annabella
• Diana
• Paco Supermarket
• Praxis
• Zanfir

Best New Food Product

• AquaVIA apă alcalină - Sam Mills
• Eticheta curată - Cris-Tim
• Ouă Ochioase și Ouă Inimoase - Agricola
• Pâinea Chef Gourmand 7 semințe - Vel Pitar
• Timișoreana Nepasteurizată - Ursus Breweries

Best New Store

• Annabella Concept Store Rm. Vâlcea
• Kaufland Barbu Văcărescu București
• Mega Apetit Store by Shop&Go București
• My Auchan Petrom Militari București
• Zanfir Hypermarket Focșani

Best New Non-Food Product

• Deodorantele Gerovital Plant - Farmec
• Dove Baby - Unilever
• Mop Spray 2 în 1 - OTI
• Sensodyne Rapid Relief - GSK
• Zewa hârtie igienică umedă - SCA Hygiene

Outstanding Leadership

• Cornel Cărămizaru, CEO FrieslandCampina
• Daniel Cîrstea, CEO Profi Rom Food
• Grigore Horoi, Președinte Agricola Grup
• Irina Măndoiu, Director General Adjunct Albalact
• Vasileios Stavrou, Director General Mega Image

Best In-store Project

• Berăria Profi - Bergenbier
• Dero 2în1 e unul pentru doi - Unilever SCE
• Ciocolata Neplictisitoare - Pantofi Neplictisitori - Heidi Chocolat
• Staropramen Piano Bar - Bergenbier
• Raftul tău regulile tale – Pronto Mobile

Best CSR Project

• Atlantic4 - Kaufland România & Hospice Casa Speranței
• Donarea de sânge – Mega Image
• Fii în inima lor pe viață - Coca-Cola HBC / Dorna
• Poftă de carte - Carrefour România & Asociația Ovidiu Ro.
• Școala Zero Waste 2017 - Lidl România & Asociația EcoStuff România

Best Distribution Company

• Amigo & Intercost
• Aquila
• DRIM Daniel
• Interbrands Marketing & Distribuție
• Whiteland Sales and Marketing

*Listarea finaliștilor este alfabetică.

Consiliul de Specialiști a analizat argumentele din formularele de înscriere în concurs și a notat fiecare nominalizare ținând cont și de informațiile disponibile pe piață. Important de reținut este faptul că nominalizările care au adus ca argumente informații relevante, cuantificabile și demonstrabile - conform guidelines-urilor furnizate de organizatorul competiției la fiecare categorie de premii - au primit cele mai mari note în procesul de jurizare.

Consiliul de Specialiști Progresiv Awards 2018 este format din:

ALINA STEPAN - Cluster Head, Ipsos South-East Europe

RALUCA RĂSCHIP - Consumer Goods & Retail Director, GfK România

LUCA DE NARD - Managing Director, Nielsen România

CĂTĂLINA ALDEA - Consultant Retail Management, Aldea Consulting

LUCIAN MARIN - Managing Partner, Marco Polo CEE

CRISTINA TOMA - Managing Partner, Studio 16

ALINA DRAGOMIR - Editor Coordonator, Progresiv

ALINA STAN - Senior Editor, Progresiv

Cine și cum votează

Câștigătorii vor fi aleși în urma unui proces de vot încrucișat: premiile pentru furnizori vor fi acordate pe baza voturilor retailerilor, iar cele pentru retaileri vor fi acordate pe baza voturilor furnizorilor. Câștigătorii premiilor “Best Distribution Company”, “Best In-Store Project ”, “Best CSR Project” și "Outstanding leadership" sunt aleși de către întreaga industrie de retail & FMCG. Managerii din companiile finaliste la aceste categorii vor primi formulare de vot personalizate, astfel încât să nu existe posibilitatea de a-și vota proiectul/compania.
Începând cu data de 19 februarie 2018, vor fi invitați să voteze câștigătorii Progresiv Awards aproximativ 10.000 de profesioniști din piața FMCG. În această etapă, Progresiv trimite prin email, către fiecare dintre profesioniștii selectați din baza de date Progresiv, câte un link unic de accesare a formularului de votare.

Linkurile unice garantează faptul că o persoană poate vota o singură dată.

IMPORTANT! Toți managerii din retailul sau industria FMCG care nu au primit link unic pentru votare din partea revistei Progresiv se pot înscrie AICI pentru a face parte din "juriul" Progresiv Awards 2018. Selecția celor care solicită linkuri de votare se va face pe baza criteriilor enunțate pe site-ul www.progresivawards.ro

Etapa de votare se încheie la data de 15 martie 2018, chiar în ziua decernării premiilor. Câștigătorii ediției din acest an vor fi anunțați în cadrul Galei Progresiv Awards 2018, pe 15 martie, la Casino-ul din Sinaia. Gala va fi integrată în programul Conferinței Progresiv Sinaia, ediția a 18-a, desfășurate între 14-16 martie 2018.

Despre Progresiv Awards

Proiectul Progresiv Awards a pornit din dorința de a evidenția oamenii, organizațiile, brandurile și proiectele de succes din piața FMCG care setează trenduri și contribuie an de an la dezvoltarea industriei, precum și rolul parteneriatelor puternice între retaileri și furnizori.

Mecanismul Progresiv Awards este unul simplu, transparent și obiectiv. Pentru mai multe detalii, accesați Regulamentul competiției, disponibil pe www.progresivawards.ro.

Dăm start înscrierilor la Progresiv Awards 2023
Dăm start înscrierilor la Progresiv Awards 2023
Progresiv duce mai departe proiectul de identificare și recunoaștere a adevăratelor valori din industria de retail & FMCG și pe 1 februarie...
Topul marilor rețele de retail: avans modest și profit în scădere în 2021
Topul marilor rețele de retail: avans modest și profit în scădere în 2021
În ciuda provocărilor generate de pandemie, 2021 continuă lista anilor de creștere pentru marile rețele de magazine prezente pe piața locală....