Cine este noul Director General al Danone România
Începând cu luna aprilie 2017, Natalia Gelshtein-Kiss a fost numită în funcția de Director General Danone pentru România, Bulgaria și Țările Adriatice. Natalia Gelshtein-Kiss îl înlocuiește pe Adrian Pascu, care a fost promovat recent în poziția de Vicepreședinte Comercial Danone Rusia, Divizia Lactate. Natalia va raporta către Paolo Maria Tafuri, Director General Danone pentru regiunea Europa Centrală și de Est.
”Sunt onorată să accept această oportunitate și să mă alătur echipei din România, cunoscută pentru nivelul înalt de profesionalism și rezultate. Danone România este pe drumul cel bun în direcția consolidării unui business sustenabil pe termen lung, contribuind în același timp la dezvoltarea categoriei de iaurt, a partenerilor furnizori de lapte și a societății în general. Mă bazez pe o echipă puternică de profesioniști pentru a continua această dinamică pozitivă a liderului pieței de iaurt din România” a declarat Natalia Gelshtein-Kiss.
Vorbind despre propriul stil de management, Natalia consideră că cea mai bună cale spre dezvoltare este ”să fii coștient de cine ești, ce vrei să devii și să ai încredere de la început în alegerile celorlalți. Toate acestea te vor ghida să faci alegeri în cunoștință de cauză – ceva ce încurajez la ceilalți, inclusiv prin puterea exemplului. De asemenea, cred în puterea echipei, mai mulți gândesc mai bine decât unul singur. Prin urmare, pentru mine co-crearea este un instrument ce conduce către cele mai bune rezultate”.
Natalia Gelshtein-Kiss are o vastă experiență pe diverse poziții în cadrul companiei Danone, în care activează din 2003. În ultimul an a ocupat simultan pozițiile de Director al City Unit Moscova, un nou model operațional transversal, integrativ, pentru arii urbane mari, și Director Regional de Vânzări pentru Moscova, iar anterior a fost Director de Vânzări în Ucraina și Republica Cehă.
Danone România este lider de piață pe segmentul iaurturi, înregistrând în anul 2015 o cifră de afaceri de 484 milioane lei. Compania are în portofoliu zeci de sortimente de produse, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români.