Cargus îl numește pe Mircea Andriescu în rolul de Head of International Sales
Cargus, una dintre cele mai importante companii din industria de curierat din România, anunță numirea lui Mircea Andriescu în poziția de Head of International Sales. Decizia face parte din strategia companiei de a-și extinde serviciile pe piețele internaționale și de a-și dezvolta portofoliul de clienți atât pentru inbound (importuri), cât și pentru outbound (exporturi).
În noul său rol, Mircea Andriescu coordonează strategia de dezvoltare a companiei, cu accent pe consolidarea operațiunilor din Polonia și extinderea în alte țări din regiune, precum Cehia, Slovacia, Ungaria, Germania, Bulgaria și Grecia. Pentru 2024, Cargus țintește dublarea volumelor și a veniturilor generate de segmentul de comerț transfrontalier.
Cu o experiență profesională de peste 15 ani, dintre care 5 ani în Sales Management, Mircea Andriescu aduce în Cargus o expertiză solidă în vânzări internaționale, în industria de curierat. Înainte de a se alătura echipei Cargus, Mircea a activat în cadrul DHL Express timp de aproape 8 ani.
“România este o piață cu mult potențial pentru jucătorii internaționali de e-Commerce, vedem deja acest lucru prin prisma colaborării cu companii din Polonia. În egală măsură, avem șansa să contribuim la dezvoltarea mediului de business local, ajutând comercianții români să își exporte produsele pe piețele europene. Strategia noastră vizează dezvoltarea unei rețele regionale de livrare prin implementarea de facilități cross-dock în zone strategice și crearea de parteneriate cu operatori logistici locali, astfel încât să putem oferi clienților o experiență unică, integrată, la costuri optime", a adăugat Mircea Andriescu, Head of International Sales Cargus.
Polonia a fost prima țară în care Cargus și-a început operațiunile internaționale, în 2022, și a adăugat clienți importanți în portofoliu, cum ar fi Vinted, Bonprix și LPP. În luna septembrie, compania a relocat depozitul din Polonia într-un spațiu logistic mai mare și modern pentru a susține creșterea activității. De asemenea, pentru această piață, Cargus oferă atât servicii de curierat de tip inbound (importuri), cât și outbound (exporturi), ultima categorie fiind dedicată comercianților români care vor să își vândă produsele pe piețe externe.
Cargus a înregistrat în primul semestru al acestui an o creștere de peste 10% a veniturilor, comparativ cu aceeași perioadă din 2022, și estimează o creștere similară pentru tot anul 2023. Compania a bugetat aproximativ 33 de milioane de lei pentru investiții în logistică, soluții tehnologice și expansiune internațională.
Cu o experiență de peste 30 de ani, Cargus este prima companie de curierat de pe piața din România. În prezent, compania are peste 3.000 de angajați și colaboratori, oferă o gamă largă de servicii de curierat: livrare door-to-door, dar și out of home, prin rețeaua națională SHIP & GO, care oferă clienților posibilitatea de a ridica sau trimite colete din peste 3.000 de puncte din întreaga țară, puncte partenere sau lockere.