DPD România lansează o soluție logistică pentru livrări și retururi rapide în Europa Centrală și de Est

DPD România, lider pe piața locală de curierat, vine în sprijinul companiilor românești care vor să se extindă internațional, cu DPD Regional CEE – o soluție logistică pentru livrări și retururi rapide în opt țări din Europa Centrală și de Est: Bulgaria, Grecia, Ungaria, Polonia, Slovacia, Slovenia, Cehia și Croația. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Cu un timp de tranzit între 2 și 5 zile lucrătoare și acces la o rețea extinsă OOH de peste 130.000 de lockere și puncte fixe, serviciul DPD Regional CEE devine un partener de încredere pentru companiile care doresc să își crească vânzările și să intre pe piețe dinamice, cu potențial ridicat.

„În e-commerce, accentul cade adesea pe beneficiile pentru consumatori – acces la o varietate mai mare de produse, flexibilitate și livrări rapide. Însă, dincolo de aceste avantaje, există un potențial major și pentru antreprenori. Regiunea CEE reprezintă o oportunitate strategică pentru companiile românești care vor să-și extindă portofoliul de clienți și să pătrundă pe piețe emergente, cu infrastructură solidă și deschidere tot mai mare către comerțul online. Serviciul DPD Regional CEE este răspunsul nostru la aceste nevoi reale ale pieței, iar noi suntem bucuroși să sprijinim deja sute de businessuri care fac pasul spre extinderea internațională”, a declarat Nadia Talpă, Chief Commercial Officer DPD România.

Pentru companiile care își propun să intre pe piața CEE, DPD recomandă Bulgaria și Ungaria ca destinații inițiale, datorită proximității geografice și similitudinilor culturale. În cazul Poloniei și Cehiei, unde competiția este mai intensă, se recomandă accentul pe calitate și livrări flexibile, iar pentru Grecia, se recomandă o planificare logistică suplimentară de 2-3 zile, pentru zonele insulare.

DPD România face parte din rețeaua internațională GeoPost și este activă pe piața locală din 2008, prin preluarea companiei Pegasus, fondată în 1997. Cu peste 600 de angajați și 27 de milioane de colete livrate în 2024, este unul dintre principalii jucători ai industriei de curierat din România. DPD România oferă livrări door-to-door, naționale și internaționale, alături de soluții personalizate B2B și B2C, susținute de tehnologie avansată și o rețea logistică eficientă. Prin HUB-ul internațional de la Sibiu și cele 9 HUB-uri regionale, conectează România cu peste 20 de țări europene.

Cătălin Vlădescu, VP of Growth CEE & Germany, VTEX
VTEX: Eficiența în ecommerce și diversificarea canalelor, piloni ai creșterii în România
Piața românească de ecommerce continuă să înregistreze o creștere constantă de două cifre, susținută de extinderea accelerată a modelelor...
Tranzactie pe piata de curierat: Sameday preia Cargus, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Tranzacție pe piața de curierat: SAMEDAY achiziționează Cargus
SAMEDAY, compania românească de curierat, își continuă strategia de dezvoltare prin semnarea contractului de achiziție a Cargus. Achiziția...
Interior HUB SAMEDAY investitie la Ghimbav, judetul Brasov
Sameday își dezvoltă capacitatea de procesare în urma unei investiții de 21 de milioane de lei
Sameday, compania de curierat cu cea mai mare dinamică de creștere din România, are un nou centru logistic operațional în orașul Ghimbav,...
FAN Courier va investi 40 de milioane de euro în 2025. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
FAN Courier va investi 40 de milioane de euro în 2025
FAN Courier, companie antreprenorială cu capital 100% românesc, fondată în 1998 de Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai, a bugetat...
Viorel Leca, gebruder weiss piata de transport. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Viorel Leca, Gebrüder Weiss: România nu este doar un punct de expansiune în regiune
Chiar dacă începutul anului a adus o scădere în traficul internațional și o contracție în consum, piața de transport a intrat pe un trend de...
Yannick Mooijman CEO Cargus_
Cargus lansează serviciul de export internațional
Cargus, una dintre principalele companii de curierat din România, își extinde portofoliul prin lansarea unui serviciu internațional, permițând...