Caroli Foods Group lansează o divizie de servicii logistice
Caroli Foods Group anunță lansarea diviziei FoodLine Logistics, companie care va asigura servicii de distribuție și transport la temperatură controlată atât pentru propriile produse, cât și pentru cele ale partenerilor. Inaugurarea oficială a noii divizii vine la cinci luni după lansarea programului-pilot, o inițiativă care a a venit la acel moment ca o soluție de optimizare a costurilor generate de creșterea volumelor de vânzare. Pe termen lung, scopul este de a transforma o activitate generatoare de costuri într-un business de sine stătător, profitabil pentru grupul Caroli.
"Din luna iulie, de când s-a înființat FoodLine Logistics, am modificat fluxurile și procesele astfel încât în prezent distribuim în toată țara produse cu un termen de valabilitate scurt, fiind constienți că logistica în temperatură controlată este o sursă valoroasă pentru un business FMCG. Pentru noi, logistica este un instrument vital de business, iar FoodLine Logistics devine un avantaj competitiv. În acest moment, ne concentrăm pe consolidarea echipei, a proceselor și a activităților cu clienții interni și externi ", declară Leonard Otelea, Manager de Logistica FoodLine Logistics.
Citeste si:
- Creșteri cu 10%-25% la producătorii de mezeluri după reducerea TVA – Asociația Română a Cărnii
- Caroli Foods Group lansează o nouă campanie de fidelizare
- George Ungureanu, Caroli Foods Group: „Mai mult decât prețuri bune, avem nevoie de curățenie și normalitate în piață”
În prezent, FoodLine Logistics dispune de un parc de mașini cu peste 150 mijloace de distribuție și transport la care se adaugă cele 120 de mașini ce aparțin altor departamente. Zilnic, un flux de 120 de mijloace de transport de toate dimensiunile (tiruri, camioane, dube) functioneaza non-stop, pe perioada unui an fiind estimati parcurgerea a aproximativ 7 milioane de km.
Caroli Foods Group este unul dintre principalii producători de mezeluri proaspete din România, cu un portofoliu de branduri format din Campofrio, Caroli, Maestro și Sissi. În 2014, compania a raportat la Ministerul de Finanțe o cifră de afaceri de 348 milioane de lei și un profit de 17,8 milioane de lei, în creștere ușoară față de anul anterior, în timp ce numărul de angajați a rămas relativ constant, în jurul cifrei de 1.100.