Caroli Foods Group lansează o divizie de servicii logistice

Caroli Foods Group anunță lansarea diviziei FoodLine Logistics, companie care va asigura servicii de distribuție și transport la temperatură controlată atât pentru propriile produse, cât și pentru cele ale partenerilor. Inaugurarea oficială a noii divizii vine la cinci luni după lansarea programului-pilot, o inițiativă care a a venit la acel moment ca o soluție de optimizare a costurilor generate de creșterea volumelor de vânzare. Pe termen lung, scopul este de a transforma o activitate generatoare de costuri într-un business de sine stătător, profitabil pentru grupul Caroli. Caroli Foods Group lansează o divizie de servicii logistice

"Din luna iulie, de când s-a înființat FoodLine Logistics, am modificat fluxurile și procesele astfel încât în prezent distribuim în toată țara produse cu un termen de valabilitate scurt, fiind constienți că logistica în temperatură controlată este o sursă valoroasă pentru un business FMCG. Pentru noi, logistica este un instrument vital de business, iar FoodLine Logistics devine un avantaj competitiv. În acest moment, ne concentrăm pe consolidarea echipei, a proceselor și a activităților cu clienții interni și externi ", declară Leonard Otelea, Manager de Logistica FoodLine Logistics.


Citeste si:


În prezent, FoodLine Logistics dispune de un parc de mașini cu peste 150 mijloace de distribuție și transport la care se adaugă cele 120 de mașini ce aparțin altor departamente. Zilnic, un flux de 120 de mijloace de transport de toate dimensiunile (tiruri, camioane, dube) functioneaza non-stop, pe perioada unui an fiind estimati parcurgerea a aproximativ 7 milioane de km.

Caroli Foods Group este unul dintre principalii producători de mezeluri proaspete din România, cu un portofoliu de branduri format din Campofrio, Caroli, Maestro și Sissi. În 2014, compania a raportat la Ministerul de Finanțe o cifră de afaceri de 348 milioane de lei și un profit de 17,8 milioane de lei, în creștere ușoară față de anul anterior, în timp ce numărul de angajați a rămas relativ constant, în jurul cifrei de 1.100.

Gamă de produse vegetale de la Caroli pentru postul Paștelui
Gamă de produse vegetale de la Caroli pentru postul Paștelui
Interesul consumatorilor pentru produse vegetale sănătoase este mult mai ridicat în perioada postului Paștelui,...
Businessul Morad Foods, între dezvoltare și consolidare
Businessul Morad Foods, între dezvoltare și consolidare
Deși un an provocator, 2024 va reprezenta pentru Morad Foods o perioadă de consolidare și dezvoltare, deopotrivă....
Roxana Manolescu, Caroli Foods Group: Investițiile, esențiale în perioade de criză
Roxana Manolescu, Caroli Foods Group: Investițiile, esențiale în perioade de criză
Pe o piață marcată de impredictibilitate, Caroli Foods Group, companie cu venituri anuale brute de peste o sută de...
Adrian Vlaicu, Caroli Foods Group: Credem în potențialul acestei categorii și construim oportunități pas cu pas
Adrian Vlaicu, Caroli Foods Group: Credem în potențialul acestei categorii și construim oportunități pas cu pas
Deși încă la început de drum în piața de ready meals, producătorul Caroli Foods Group are încredere în...
Roxana Manolescu, Caroli: „Avem curajul de a construi viitorul chiar și în situații dificile”
Roxana Manolescu, Caroli: „Avem curajul de a construi viitorul chiar și în situații dificile”
În timp ce piața s-a confruntat cu transformări și provocări continue, 2021 a însemnat pentru Caroli Foods Group...
Caroli Foods se extinde pe piața produselor ready-to-eat
Caroli Foods se extinde pe piața produselor ready-to-eat
Caroli Foods Romania se extinde pe piața ready-to-eat odată cu lansarea gamei Ready Meals Maestro, formată din...