FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Lăptăria cu Caimac a început producția de unt

Lăptăria cu Caimac a început producția de unt

De la jumătatea lunii aprilie, Agroserv Măriuța, compania care deține brandul Lăptăria cu Caimac, a pus în funcțiune linia de producție a untului. Cu o capacitate totală de procesare lapte crud de 40.500 litri/zi, linia va fi utilizată pentru producția unei game de unturi de înaltă calitate, destinată atât consumatorilor, cât și industriei HoReCa. De asemenea, echipamentele au fost testate cu succes și pentru producția unei game de produse cremoase, gamă aflată pe finalul procesului de cercetare-dezvoltare.

Noua linie de producție este amplasată în fabrica pe care compania a construit-o cu fondurile obținute în urma listării la bursă, deschisă la începutul acestui an.

„În ceea ce privește planurile de viitor, pentru anul 2022 avem în vedere să continuăm creșterea brandului Lăptăria cu Caimac pe plan național, prin consolidarea poziției și creșterea numărului de produse prezente la raft în fiecare magazin. Deși 2021 a adus o creștere semnificativă în numărul de magazine în care produsele Lăptăriei sunt prezente, încă există rețele de magazine în care nu este prezentă gama completă, aceasta fiind una din direcțiile de dezvoltare în viitor”, declară reprezentanții companiei.


Citește și: Lăptăria cu Caimac deschide o nouă unitate de producție


Categoria unt reprezintă 28% din totalul pieței lactatelor în Romania, piață ce este estimată că va depăși 1,5 miliarde euro în anul 2022. Însă, pe lângă începerea producție de unt, Lăptăria cu Caimac va beneficia de o extinderea a portofoliului prin creșterea numărului de produse din categoria brânzeturi. De altfel, până acum, pe lângă cele două tipuri de brânzeturi lansate în 2021, precum și a produselor Iaurt răcoros și Miere și polen în iaurt, în rețelele de retail există deja și Ayran-ul. 

Pentru acest an este programată și stația de spălare a ambalajelor, obiectivul companiei fiind să spele aproximativ 10.000 de sticle și borcane pe oră, iar apoi să instaleze în marile orașe din România aparate de tip RVM (Reverse Vending Machine) în care consumatorii vor putea să introducă ambalajele folosite și să fie recompensați cu bonuri valorice și bani.

„Având în vedere planurile noastre de dezvoltare pentru anul acesta, bugetul de venituri și cheltuieli propus pentru 2022 prevede o cifră de afaceri totală de 94,4 milioane de lei, o creștere cu 38% față de 2021 și un profit net de 2,7 milioane de lei, o apreciere cu 56% comparativ cu anul 2021. Preconizăm că activitatea din fabrică va contribui cu 41 milioane de lei la cifra de afaceri totală, în timp ce activitatea de zootehnie cu 29 milioane de lei, iar cea vegetală cu 24,4 milioane de lei”, declară conducerea companiei. 
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content