Lidl susține accesul la educație pentru copiii din medii vulnerabile

Împreună cu clienții săi, Lidl susține pentru al patrulea an consecutiv parteneriatul strategic cu UNICEF în România, prin care ajută elevii din mediul rural să beneficieze de șanse egale la o educație incluzivă și de calitate. Astfel, până pe 13 decembrie, pentru fiecare jucărie achiziționată de clienți din magazinele sale, Lidl donează un leu către UNICEF. Lidl susține accesul la educație pentru copiii din medii vulnerabile

Datele UNICEF arată că, în prezent, aproape 400.000 de copii nu merg la școală și că unul din șase adolescenți și tineri nu frecventează cursurile învățământului obligatoriu sau nu urmează o formare profesională. Pentru acești elevi, abandonul școlar nu înseamnă doar lipsa unei educații, ci și o piedică uriașă în a-și găsi un loc de muncă și a se susține financiar.

Clienții Lidl pot contribui la susținerea elevilor cu risc de abandon, pentru ca ei să își finalizeze studiile, să fie pregătiți pentru piața muncii și astfel să stopeze perpetuarea sărăciei din generație în generație. Pentru orice produs achiziționat din gama de jucării, până pe 13 decembrie, Lidl va direcționa 1 leu către UNICEF.

În cei patru ani de parteneriat strategic cu UNICEF, Lidl, alături de clienții săi, a sprijinit organizația cu peste 2.300.000 lei, contribuind în mod direct la susținerea copiilor ca să-și continue studiile la liceu prin adresarea unor probleme precum: absenteismul cronic, rezultatele școlare slabe, motivația intrinsecă limitată, reziliența limitată pentru a depăși barierele asociate tranziției de la învățământul secundar inferior la învățământul secundar superior, precum și resursele financiare limitate ale părinților.

 

Lidl deschide un centru global pentru inovații cu o investiție de 500.000 euro. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl deschide un centru global pentru inovații cu o investiție de 500.000 euro
Discounterul german Lidl a ales Portugalia pentru a deschide două centre dedicate inovațiilor de produs, un proiect care a atras o investiție de...
Început de an în forță pentru expansiunea Lidl în România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl România introduce noi discounturi în aplicație
Începând cu 3 martie, Lidl lansează Puncte Lidl, o nouă funcționalitate prin care clienții pot beneficia de discounturi în magazine pe baza...
Lidl deschide două noi magazine în județele Constanța și Sibiu. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Lidl România își consolidează prezența pe piața din Oradea
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Oradea, județul Bihor. Acesta este cel de-al nouălea...
World Vision penny program csr elevi beneficiari. vezi pe revistaprogresiv.ro
PENNY România sprijină sute de elevi să-și continue studiile prin programul „Vreau în clasa a 9-a”
Încă din 2017, PENNY susține elevii din mediul rural să-și continue studiile, prin intermediul programului „Vreau în clasa a 9-a”. În cei...
Lidl deschide un nou magazin în Brașov. Vezi mai multe revistaprogresiv.ro
Lidl deschide un nou magazin în Brașov
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Brașov. Noul magazin este situat pe Strada Poienelor nr....
Lidl inaugurează patru noi magazine. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl România, rată de profitabilitate de 4,7% în 2023, în scădere față de anul anterior
Companiile Lidl din România (Lidl Discount SRL, Lidl România SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare România Management SCS) au încheiat anul...