Danone introduce ambalajele sustenabile și în categoria de produse pentru copii

Ca urmare a investiției de 4 milioane de euro realizată în 2021 într-o nouă linie de ambalare în fabrica din București, Danone introduce noul tip de ambalaj Tetra Pak, realizat în proporție de 93% din materiale pe bază de plante și anume din trestie de zahăr, și pentru iaurtul de băut Danonino. Danone introduce ambalajele sustenabile și în categoria de produse pentru copii

Noul iaurt de băut Danonino în ambalaj 93% pe bază de plante este disponibil în două variante, căpșuni și caise, iar la fel ca în cazul iaurturilor de băut din gamele Danone și Activia, și acestea contribuie la reducerea amprentei de carbon cu 45%.

Danone este primul partener din România alături de care compania Tetra Pak a implementat un astfel de proiect la nivel local, în categoria de ambalaje sustenabile pentru iaurturi de băut. Decizia Danone de a intra și în categoria de produse pentru copii, cu un tip de ambalaj prietenos cu mediul înconjurător, se aliniază la strategia de sustenabilitate a companiei, care vizează inițiative de reducere a impactului negativ asupra mediului. Datorită modului în care este produs, fiecare iaurt de băut Danonino cu noul ambalaj Tetra Pak reduce amprenta de carbon cu 45%, lucru atestat și prin certificarea Carbon Trust. De asemenea, ambalajul are și certificare Bonsucro, care atestă sursa sustenabilă a trestiei de zahăr.

Pe lângă noul ambalaj, noile iaurturi Danonino conțin și eticheta Nutri-Score, pe care Danone a introdus-o și în România anul trecut. Iaurturile Danonino vin marcate cu litera B, categorie în care se regăsesc produse ce pot fi introduse în dieta zilnică și pot fi consumate mai des sau în cantități mai mari. În plus, formula iaurtului de băut Danonino este îmbogățită cu vitamina D, care contribuie la funcționarea normală a sistemului imunitar al copiilor, și calciu, pentru creșterea și dezvoltarea normală a oaselor. Noul iaurt de băut Danonino este produs în fabrica Danone din București, cu lapte de la ferme românești, și este disponibil în două variante, cu arome pe placul copiilor: căpșuni și caise.

„De-a lungul timpului, ne-am propus să răspundem nevoii părinților de a oferi celor mici alimente care să contribuie la susținerea sistemului imunitar al acestora și la o creștere armonioasă. De această dată, însă, noul Danonino aduce și un plus de grijă asupra mediului înconjurător, pe termen lung. Suntem încântați să contribuim la misiunea companiei de a avea grijă de planeta noastră și de resursele naturale, prin noul ambalaj al iaurtului de băut Danonino realizat în proporție de 93% materiale pe bază de plante, mai exact din trestie de zahăr, ce ajută la reducerea semnificativă a amprentei de carbon. Ne bucurăm să le oferim celor mici, ca parte din gustarea lor, noul iaurt de băut, în două noi arome: căpșuni și caise, și de ce nu, de a oferit posibilitatea atât copiilor, cât și părinților, de a fi mai responsabili cu mediul”, declară Andreea Dumitrescu, Senior Brand Manager Danonino.

La fel ca iaurturile de băut din gamele Activia și Danone, lansate anul trecut în noile ambalaje Tetra Pak, și noul iaurt de băut Danonino beneficiază de formatul One Step Opening, care elimină capacul intermediar, ceea ce facilitează o deschidere mai ușoară a recipientului, continuând să păstreze 100% calitatea produsului din interior. Noul iaurt Danonino în ambalajele Tetra Pak este deja disponibil în magazine.

 

Danone România, afaceri de peste 1 miliard de lei la 25 de ani de producție locală
Danone România, afaceri de peste 1 miliard de lei la 25 de ani de producție locală
Danone România a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri de 1,099 miliarde de lei, în creștere cu 17,8% față de 2022 și o rată de...
Anca Miron, Danone: Preocuparea pentru sănătate persistă, chiar și în contextul actual al presiunii financiare asupra gospodăriilor
Anca Miron, Danone: Preocuparea pentru sănătate persistă, chiar și în contextul actual al presiunii financiare asupra gospodăriilor
După o creștere de 34% în 2022, Danone România mizează în acest an pe diversitatea portofoliului, acesta reprezentând un atu real, în...
Campanie de colectare de ambalaje derulată de Danone România, PENNY și Tetra Pak
Campanie de colectare de ambalaje derulată de Danone România, PENNY și Tetra Pak
Danone România, PENNY și Tetra Pak continuă campania de colectare în cadrul căreia consumatorii pot colecta orice ambalaj care conține marca...
Investiție de 4 milioane de euro în fabrica Danone din București
Investiție de 4 milioane de euro în fabrica Danone din București
Cu o investiție de patru milioane de euro, Danone România a inaugurat o nouă linie de ambalare în fabrica sa din București, prin care schimbă...