Coca-Cola HBC în parteneriat cu Asociația The Social Incubator lansează Lucrezdinnou.ro

Coca-Cola HBC România, în parteneriat cu The Social Incubator, organizație non-guvernamentală care sprijină integrarea socială și profesională a persoanelor vulnerabile din România, au lansat Lucrezdinnou.ro, prima platformă online de reconversie profesională menită să-i ajute pe cei care și-au pierdut locul de muncă în contextul dificil creat de pandemia de Covid-19. Platforma cu scop social are obiectivul de a sprijini diminuarea șomajului în România. Aceasta oferă resurse educaționale pentru reorientarea în carieră și le afișează utilizatorilor opțiuni de job-uri disponibile. Lucrezdinou.ro găzduiește o bază de date actualizată în permanență cu locurile de muncă disponibile pe cele mai mari platforme de job-uri din România, atât din mediul privat, cât și din mediul public. Proiectul este sprijinit de Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM), partener al acestei inițative. Coca-Cola HBC în parteneriat cu Asociația The Social Incubator lansează  Lucrezdinnou.ro

Prin cele două componente -  resurse educaționale pentru reorientare în carieră și afișarea locurilor disponibile în diverse industrii, platforma Lucrezdinnou.ro se adresează persoanelor care și-au pierdut locul de muncă și își doresc să se reangajeze. Având în vedere că există industrii grav afectate de pandemie, iar altele au crescut în această perioadă, platforma îi oferă utilizatorului instrumente de reconversie profesională precum testele de carieră, training-uri video și sfaturi care îl pot ajuta să se reorienteze către alt domeniu de activitate.

„Încă din luna martie ne-am implicat pentru ajuta comunitatea din care facem parte în această situație extraordinară. Am gândit platforma Lucrez din noi ca pe un sprijin concret pentru cei care își caută o slujbă în această perioadă. Pe fondul impactului pandemiei asupra anumitor industrii, numărul persoanelor aflate în dificultate a crescut semnificativ. Platforma Lucrezdinnou.ro vine în ajutorul celor care sunt nevoiți să își găsească un nou loc de muncă și le oferă resurse și îndrumare celor care sunt nevoiți să schimbe domeniul de activitate. Sprijinul pe care îl oferim comunităților din care facem parte este unul dintre pilonii principali ai strategiei noastre de sustenabilitate. Această platformă vine să completeze inițiativele noastre dezvoltate până acum în cadrul platformei După Noi”, a declarat Alice Nichita, Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC România.

În etapa de lansare, platforma Lucrezdinnou.ro va aduna locurile de muncă disponbile prin Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă și pe platformele Bestjobs, Hipo, Olx și jobZZ.

Boardul de Sustenabilitate
Coca-Cola HBC România investește 200.000 euro într-un program național în zona sustenabilității
Coca-Cola HBC România, prin platforma #DupăNoi, alături de Federația Fundațiile Comunitare din România, lansează Boardul de Sustenabilitate,...
Sondaj: 60% dintre angajați vor să facă reconversie profesională în următorul an. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sondaj: 60% dintre angajați vor să facă reconversie profesională în următorul an
6 din 10 respondenți din cadrul celui mai recent sondaj realizat de eJobs.ro și platforma de cursuri online Skillab plănuiesc ca, în următorul...
sticle de Coca-Cola, bauturi carbonatate, vanzari pe piata locala de coca-cola
Volumele Coca-Cola HBC România, pe plus după mai bine de un an de scăderi
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o creștere de aproximativ 5% (mid-single digits n.r.) a volumelor...
Cornel Caramizaru General Manager Coca Cola HBC Romania
Cornel Cărămizaru preia conducerea Coca-Cola HBC România
Cornel Cărămizaru, manager cu peste 25 de ani experiență în industria bunurilor de larg consum, a preluat conducerea Coca-Cola HBC România....
Coca Cola HBC Romania
Coca-Cola HBC România recuperează din scăderea volumelor în primul semestru
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de aproximativ 5% a volumelor comercializate în primul...
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double digits) a volumelor...