Bonapp își extinde beneficiile și lansează un nou serviciu de abonament

Bonapp, aplicația nr. 1 din România pentru reducerea risipei alimentare, lansează Bonapp Club, un nou serviciu de abonament disponibil direct în aplicația Bonapp. Clubul le oferă membrilor acces la oferte exclusive de dining în restaurante partenere de top din București. lansare servicii suplimentare bonapp - Bonapp Club

Spre deosebire de scopul de bază al aplicației de până acum, acela de a reduce risipa alimentară, Bonapp Club aduce beneficii, de data aceasta promoționale, disponibile doar abonaților. Acestea sunt așa numitele deal-uri de tip „1+1” la feluri principale sau 25% reducere la nota de plată. Totodată, membrii sunt recompensați și pentru fiecare ofertă salvată de la risipă din cadrul general al aplicației. Pentru a sărbători lansarea, primii 1.000 de abonați primesc o perioadă de test gratuită de 30 de zile.

Deal-urile Bonapp Club se diferențiază prin selecția diferită de locații partenere, însă extinde misiunea de bază a Bonapp, care rămâne lupta împotriva risipei alimentare. Membrii Bonapp Club sunt recompensați pentru activitatea din aplicație cu credit de fiecare dată când salvează oferte de tip surplus alimentar - două beneficii într-unul singur cu Bonapp.

Utilizatorii se pot înscrie direct în aplicația Bonapp, iar planurile tarifare pornesc de la 12,5 lei/lună, oferind acces complet la ofertele exclusive din Bonapp Club. Membrii se bucură de experiențe de dining premium la prețuri mai bune, iar restaurantele câștigă vizibilitate și clienți noi prin platforma Bonapp. Pentru restaurante, aderarea la Bonapp Club este gratuită - fără echipamente suplimentare, fără conturi noi, fără costuri directe.

Bonapp Club se lansează cu o selecție atentă de restaurante partenere din București, printre care Le Bab Fried Chicken, Balls, Dumicat, Trattoria Buongiorno și Burger Van. Înainte de lansare, peste 3.000 de utilizatori s-au înscris pe lista de așteptare și au testat serviciul. Feedback-ul a fost pozitiv, evidențiind dorința pentru oferte exclusive, experiențe culinare noi și recompense sustenabile.

„Cu Bonapp Club, îi invităm pe utilizatori să descopere restaurante noi și să transforme fiecare masă într-una cu sens, sprijinind atât partenerii locali, cât și un ecosistem alimentar sustenabil”, a declarat Luka Zivkovic, Co-Fondator și General Manager al Bonapp.

„Pe măsură ce urmărim constant să transformăm provocările de mediu, economice și sociale ale risipei alimentare în oportunități sustenabile, ne-am dorit să le oferim membrilor ceva în plus cu Bonapp Club. Este o nouă modalitate de a te bucura de ieșirile la restaurant, în timp ce sprijini comunitatea și faci parte dintr-un lanț valoros al sustenabilității”, a completat Grégoire Vigroux, Co-Fondator Bonapp.

Bonapp Club se lansează mai întâi în București, dar modelul este conceput pentru extindere la nivel național. În lunile următoare, și alte orașe din România vor fi incluse în rețea. Astăzi, Bonapp numără peste 500.000 de utilizatori și 2.200 de parteneri comerciali în România. Prin aplicația sa, aplicația conectează consumatorii cu supermarketuri, restaurante, brutării, cafenele și hoteluri, oferind surplus alimentar la reduceri de până la 80% - ajutând familiile să economisească bani și să combată risipa alimentară.

În februarie 2025, Bonapp și Munch au fuzionat pentru a forma cea mai mare rețea de food-saving din regiune, cu operațiuni în Ungaria, România, Cehia și Slovacia și cu planuri ambițioase de extindere. Bonapp a fost desemnată Startup-ul Anului de către ANIS și a fost inclusă de Sifted pe lista celor mai promițătoare startup-uri europene în 2024.

Nestle raspunsul Nespresso pentru GeneratiaZ
Cafeaua de origine, răspunsul Nespresso pentru cerințele Generației Z
Într-un peisaj de consum în continuă schimbare, criteriile de alegere ale unui produs nu mai țin doar de gust sau preț. Tendințele actuale...
COMPETITIV, program dedicat liderilor din companii cu cifră de afaceri de peste 5 milioane de euro, care vor să integreze sustenabilitatea în strategia lor de business
Peste 65 de companii cu cifre de afaceri de peste 5 mil. euro vor să integreze sustenabilitatea în business
Peste 65 de companii din industrii precum comerț și distribuție, producție ori servicii participă la prima ediție COMPETITIV, program dedicat...
Businessul Bergenbier, cifră de afaceri în creștere în 2022, dar declin la nivel de profit
Peste un sfert din investițiile Bergenbier S.A. din 2024, dedicate sustenabilității 
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, a continuat investițiile în sustenabilitate și pe parcursul anului trecut,...
Alimentele, cosmeticele și produsele pentru copii, cele mai des cumpărate produse sustenabile. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Alimentele, cosmeticele și produsele pentru copii, cele mai des cumpărate produse sustenabile
Peste jumătate dintre români (52%) declară că adoptă un comportament sustenabil în viața de zi cu zi, iar 53% afirmă că achiziționează...