Glovo scurtează timpul de livrare la domiciliu
Glovo anunță lansarea Q-Commerce, primul serviciu de livrare la cerere a tuturor produselor cu amănuntul și a produselor alimentare în mai puțin de treizeci de minute.
Potrivit companiei, este vorba despre o nouă divizie de business care marchează o nouă etapă în livrarea la cerere și care oferă posibilitatea de a livra orice în numai treizeci de minute sau mai puțin.
În parteneriat cu unele dintre cele mai mari branduri din retail la nivel global, precum Unilever, Nestle, L’Oréal și supermarketuri, printre care Walmart și Kaufland, Q-Commerce - abrevierea pentru Quick Commerce (comerț rapid) - conectează utilizatorii nu doar cu restaurante și supermarketuri, ci cu orice tip de produs, din categorii precum muzică, jucării, cărți, flori și magazine de cosmetice.
„Este un demers foarte curajos și extrem de util, având în vedere contextul pandemic și schimbările din stilul de viață al oamenilor. Pe plan local, am început să implementăm acest nou proces și suntem încrezători că îl vom lansa curând și pe piața din România. Cât despre pașii următori pe care ni i-am asumat în acest proces de extindere și îmbunătățire a serviciului, vom dedica mai multe resurse zonei de retail și vom crește numărul partenerilor relevanți din aplicație”, susține Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE.
„Odată cu închiderea magazinelor și a carantinei la nivel global, consumatorii doresc și se așteaptă ca articolele să fie livrate la ușa lor. Această nouă realitate a generat și noi cerințe din partea oamenilor, care nu mai vor să aștepte 24 sau 48 de ore pentru o livrare, ci doar câteva minute. Glovo se angajează să livreze în 30 de minute sau mai puțin, în cazul produselor disponibile în zona de Q-Commerce. Pe măsură ce continuăm să extindem oferta, suntem încântați să lansăm Q-Commerce în alte părți ale Spaniei, dar și în restul Europei și în Africa, pe parcursul următoarelor 12 luni”, completează Daniel Alonso, Director Global Q-Commerce Glovo.
Pe plan local, Glovo continuă planul de expansiune, adăugând în permanență parteneri în aplicație, precum Kaufland, Cora, IKEA, evoMag, Yves Rocher etc, și a înregistrat o creștere de 680% de la un an la altul.
În România, Glovo va încheia acest an cu aproape un milion de comenzi de cumpărături livrate, în timp ce la nivel global a livrat deja peste 12 milioane de comenzi în mai multe categorii. Evoluția vine într-un context de creștere a comerțului online și pe baza unui an ca 2019 când Glovo a înregistrat o rată de creștere de peste 300% în raport cu anul precedent.
Glovo este o platformă de livrare rapidă lansată în Barcelona cu o extindere rapidă la nivel global. În prezent, compania este prezentă în 548 orașe din 19 țări din Europa, Orientul Mijlociu, America de Sud, Africa și Africa Subsahariană.
Start-up-ul de livrare la cerere are peste 2,5 milioane de utilizatori lunari activi, 50.000 de curieri activi și peste 25.000 de parteneri asociați din întreaga lume.