Waterdrop lansează colecția Microlyte Berry
Waterdrop, compania dedicată eliminării zahărului din băuturi și promovării unui stil de viață sănătos și sustenabil, lansează o nouă colecție - Microlyte Berry.
Cu o formulă avansată, Microlyte Berry conține electroliți esențiali, precum sodiu, calciu, magneziu și clor, pentru menținerea echilibrului hidric și pentru a spori rezistența în timpul efortului fizic. Bogată în 9 vitamine și zinc, aceasta oferă un aport nutritiv complet. Fără zahăr, cofeină, conservanți artificiali, calorii sau carbohidrați, devine alegerea perfectă pentru o hidratare sănătoasă și eficientă.
„Prin lansarea noii colecții Microlyte Berry ne propunem să evidențiem diversitatea opțiunilor eco-friendly și sănătoase pentru orice preferință de băutură și, în egală măsură, să încurajăm practicarea constantă a sportului, recunoscând nu doar beneficiile fizice, ci și impactul pozitiv asupra stării generale de sănătate. Într-o lume în care fiecare alegere contează, lansarea noii colecții Microlyte nu doar că subliniază importanța hidratării în timpul activităților sportive, ci și încurajează adoptarea unui stil de viață echilibrat. Ne asumăm angajamentul de a continua să inovăm și să inspirăm consumatorii noștri, oferindu-le opțiuni care aduc atât beneficii individuale, cât și asupra mediului înconjurător", a declarat Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.
Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă. În 2022, Waterdrop a primit recunoașterea Financial Times ca fiind compania cu cea mai rapidă creștere din sectorul Food and Beverage din Europa. Prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA, Waterdrop deservește peste un milion de clienți la nivel global.