Volumele Coca-Cola HBC România au crescut cu până la 5% în T3
Coca-Cola HBC România, unul dintre principalii jucători pe piața locală a băuturilor răcoritoare, a înregistrat în trimestrul al treilea o creștere a vânzărilor volumice cu până în 5%, segmentele care au susținut avansul fiind băuturile energizante și carbonatatele, arată raportul financiar al companiei.
Brandul Coca-Cola a raportat un avans al vânzărilor de 8-9%, un aport important având Coca-Cola normal și Coca-Cola Zero. De asemenea, Fanta a înregistrat o evoluție pozitivă, susținută de sortimentele Fanta Zero Grapefruit și Zero Lemon.
Totodată, Schweppes “a continuat performanța excelentă în România, susținut de noua aromă Ginger Ale”, se mai precizează în raport.
Pe de altă parte, vânzările în volum ale diviziei de ape au înregistrat un declin după ce, în aceeași perioadă a anului trecut, au afișat rezultate pozitive.
La nivel de regiune, Coca-Cola HBC a înregistrat un avans al volumelor de 4,2%. România, Ucraina și Serbia sunt țările care și-au moderat ritmul de creștere în perioada menționată comparativ cu același interval al anului trecut.
Coca Cola Hellenic Bottling Company este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori de Coca-Cola la nivel mondial, cu operațiuni în 28 de țări, și un volum total de 2 miliarde de navete pe an (unit cases).





